Komunikacije i mediji danas su nerazdvojivo isprepleteni. Kako su reklamne agencije i marketinški odjeli počeli tražiti nove načine obraćanja publici, okrećući se ispisu za nove usluge izvan tradicionalnih okvira, pružatelji usluga ispisa uvidjeli su potrebu za promjenom u usredotočili pažnju na proširenje proizvoda i usluga osmišljenih kao odgovor na najnovije marketinške trendove.
Tako su nastali idealni uvjeti u kojima je digitalni marketing spojen s moderniziranim ispisom, a zajedno su stvorili osnovu za transformiranje tvrtki i ostvarivanje nekoć neostvarivih ciljeva.
Širok raspon sada dostupnih usluga koje omogućuju najnovije tehnologije ispisa i marketing jednostavno je nevjerojatan. Međutim, pitanje je na koji način pružatelji usluga ispisa i marketinški stručnjaci trebaju surađivati za ostvarenje zajedničkog cilja te kako povezati ispis, web, socijalne mreže, e-poštu i SMS.
Odgovor leži u prihvaćanju različitih medija.