O TVRTKI KONICA MINOLTA

 

Naše vrijednosti


Sljedećih šest vrijednosti naša su najdublja uvjerenja, naša naslijeđena DNK, i definiraju naš pristup poslovanju i oblikovanju čvrstih odnosa sa svim našim partnerima. One simboliziraju za što se zalažemo i čime se vodimo pri donošenju odluka



Priča o Konica Minolta logu


Naš logo prikazaje vrijednosti našeg branda

logo predstavlja vrijednost našeg branda i naše tvrtke te izražava ono što Konica Minolta nudi kupcima. Logotip se sastoji od simbola (oznake globusa) i logotipa od kojih svaki ima svoje značenje.

Oznaka simbola


Ova oznaka predstavlja Zemlju. Nazivamo ga "znakom globusa" jer pokazuje beskonačnu ekspanziju Konica Minolte i ponudu inovativne vrijednosti kupcima diljem svijeta. Eliptični oblik predstavlja našu pouzdanost i sigurnosti kupcima i harmoniju naših širokih tehnoloških stručnost. Pet linija predstavljaju svjetlosne zrake i demostriraju našu široku tehnološku stručnost u području: zdravstva, office segmenta, sensing segmenta te produkcijskog i iindustrijskog printa. Plava boja oznake simbola izražava kreativnu inovaciju. Zovemo je "KONICA MINOLTA plava".
 

Logotip


Logotip pokazuje našu preciznost i kvalitetu na polju sensing segmenta te kontinuiranost u inovacijama kako bi našim klijentima omogućili sigurnu i svjetlu budućnost. 

 

Naša povijest


2015.

Dvanaestu godinu zaredom, Konica Minolta rangirana je na FTSE4Good Global indeksu. Prema posljednjoj procjeni, Konica Minolta dobila je sve bodove na području korporativnog upravljanja, zagađenja i aspekta resursa, kao i visoke ocjene u području klimatskih promjena.
Konica Minolta je po drugi put dobila nagradu RobecoSAM Gold Sustainability Award, osvojivši najviše bodova u sektorima Computer and Periphals i OfficeElectronics za svoje gospodarske inicijative, uključujući inovacije i upravljanje rizikom te ekološke inicijative u strategijama klimatskih promjena, politikama zaštite okoliša i njihovo upravljanje. Samo 69 od više od 3.000 najvećih svjetskih kompanija rangirano je u Gold Class.
Konica Minolta je peti put proglašena nazivom Prime Status od strane istraživačke agencije "oekom". Na korporativnoj ljestvici za 2015. godinu, "oekom" je tvrtku proglasio jednom od vodećih svjetskih kompanija na području društvene odgovornosti u industriji elektroničkih uređaja i naprava.
Konica Minolta osvojila je prvo mjesto za aktivnosti zaštite okoliša u 18. anketi Nikkei Environmental Management Survey.
Sa željom da razvija nova poduzeća, Konica Minolta otvorila je četiri poslovna inovacijska centra na svakom od svojih ključnih regionalnih tržišta u Sjevernoj Americi, Europi, Aziji i Japanu.


2014.

Podružnica Konica Minolte - Charterhouse - osnovala je tvrtku Indicia. Akvizicija je dio Charterhouseove kontinuirane strategije za jačanje ponude marketinških usluga. Budući da je Charterhouse dio Konica Minolta Business Solutions Europe, ovo predstavlja važno strateško stjecanje za pružanje integriranih poslovnih usluga, jer Konica Minolta stiče nova znanja u marketinškim menadžment uslugama (Marketing Management Services).
Konica Minolta najavila je pokretanje Globalnog programa za upravljanje sadržajem (MCS - Managed Content Services). Tvrtka MCS prilagođena je pojedinačnim digitalnim tijekovima rada korisnika / klijenata kojima je cilj povećati performanse.
Godine 2014. Agencija Gartner postavila je Konicu Minoltu u kvadrant Čarobnog ispisnog kvadranta za usluge upravljanja ispisom (MPS - Marketing Management Services) i usluge upravljanja sadržajem (MCS – Managed Content Services).
Konica Minolta najavila je pokretanje i sponzorstvo zaklade PROKOM, neovisne zajednice korisnika produkcijskog tiska. Tvrtke iz cijele Europe pozivaju se da se pridruže Konica Minolta bizhub PRESS korisničkoj zajednici. PROKOM pomaže članovima u razmjeni iskustava i razvoju i razvoju učinkovitih digitalnih komunikacijskih usluga.
Konica Minolta osvojila je nagradu Red Dot za 2014. godinu s izvrsno dizajniranim serijama bizhub C554e i bizhub C3850.
Konica Minolta je već tri godine zaredom rangirana na Dow Jones, Sustainability World Index, što potvrđuje njen gospodarski, okolišni i društveni učinak.
Konica Minolta osvojila je A-listu “The CDP Climate Performance Leadership Index 2014 (CPLI)” zbog svoje opredjeljenja za smanjenje emisije ugljika i ublažavanje poslovnih rizika od klimatskih promjena.
Konica Minolta je broj 1 u Europi za tisak u boji A3 s 22,2% i proizvodnom tisku s 34,3% (na temelju istraživanja).
Sustavi Konica Minolta prvi su laserski višenamjenski uređaji ove vrste koji su dobili oznaku Blue Angel prema novim, strožim propisima.


2013.

Konica Minolta osvojila je nagradu IF Product Design s bizhub C554 serijom proizvoda.
Konica Minolta osvojila je nagradu Best Practise Award PRINCE2 2013. Godine za izvrsnost u upravljanju projektima.
Upravljanje sustavom upravljanja grupom reorganizirano je, a tvrtka je preimenovana u Konica Minolta, Inc.
Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH i Konica Minolta Business Solutions Deutschland GmbH udruženi su i otvara se tvrtka Develop GmbH. Tvrtka stvara posao za brand DEVELOP i na taj način započinje novu eru rasta s dva branda koja savršeno zadovoljavaju potrebe kupaca.


2012.

Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH kupila je Charterhouse PM Limited, vodeću europsku tvrtku za marketinške usluge. Planirana akvizicija dio je naše strategije za razvoj usluga za upravljanje ispisom (Print Management Services).
Nagrada za BLI Line of the Year 2012., Konica Minolta je drugu godinu zaredom osvojila prestižnu nagradu A3 MFP Line of the Year, iz kompanije Buyers Laboratory Inc.
Predstavljen je napredni dizajn Info Palette. S velikom 9-inčnom inovativnom nadzornom pločom započinje uvođenje opcije “Touch & Swipe” za pregled zaslonskih dokumenata i različitih intuitivnih naredbi.
Konica Minolta osvojila je brončanu nagradu kao prvi proizvođač MFP-a na dodjeli Eco Mark Award 2012. Ova nagrada ističe ekološki odgovoran stav proizvoda Konica Minolta.
Konica Minolta osvojila je nagradu BLI Line of the Year 2011: Buyers Laboratory Inc. (BLI), vodećeg svjetskog pružatelja usluga informacija i testiranja za industriju digitalnog tiska, koji svake godine odabire pružatelje usluga s najboljim linijama proizvoda, a utvrđuju ih na temelju rezultata pojedinačnih modela.
Kao novi proizvod naše marke, bizhub PRESS je uveden u segment tiskarske proizvodnje, a na tržište se isporučuje bizhub PRESS C8000.
Konica Minolta pridružila se poslovnoj inicijativi United Nations Global Compact, koja ističe deset obveza na području ljudskih prava, rada, okoliša i borbe protiv korupcije.


2011.

Konica Minolta predstavila je svoje usluge upravljanja ispisom (MPS – Managed Print Services) pod nazivom Optimizirane usluge ispisa (OPS – Optimized Print Services). Kombinacijom savjetovanja, implementacije i upravljanja hardverom i softverom, OPS povećava učinkovitost i smanjuje ukupne troškove vlasništva (TCO) tiskarske infrastrukture za poslovni tisak u srednjim i velikim poduzećima.
 
2010.
Predstavljen je novi smjer dizajna InfoLine: u skladu s filozofijom inovacije i promjena Konica Minolte, novi bizhub C550 opremljen je revolucionarnim InfoLine dizajnom koji uključuje osnove postojećih modela bizhub, koji je u usporedbi sa starijim modelima, moderan je i tehnološki sofisticiran uredski alat.


2009.

Otvara se Digital Imaging Square, prvi izložbeni prostor za tržište proizvodnje tiska.
Konica Minolta se povlači iz poslovanja s kamerama.
S bizhubom C450 lansirali smo prvi Emperon regulator, samostalno razvijen.
 

2007.

Ime bizhub uzimamo kao novu marku uredske opreme. Bizhub C360 prvi je proizvod ovog imena.
Lansirana je nova generacija ink jet pisača za tekstil "Nassenger V".
Pridruživanjem odborima Konica Corporation i Minolta Co., Ltd. je osnovano je društvo, Konica Minolta Holdings, Inc.
 

2005.

Tvrtka Konica Minolta Supplies Manufacturing Co., Ltd. je započela s radom uvođenjem polimeriziranog tonera Simitri.


2004.

Konica Minolta je prva tvrtka na svijetu koja je u području kopirnih usluga dobila oznaku Blue Angel.
Monokromatski laserski pisač “SP101” dolazi na tržište.
 

2003.

Digitalni kopirni uređaj u boji "CF70" dolazi na tržište.
 

2000.

Marketinška prezentacija "Minolte 7000", pionirskog SLR fotoaparata s funkcijom autofokusa.
 

1992.

Predstavljamo prvi fotokopir aparat na svijetu s beskonačnim povećalom i funkcijom zumiranja „EP450Z“.


1990.

"Konica C35AF" predstavlja prvi 35-milimetarski kompaktni fotoaparat za automatsko fokusiranje na svijetu.
"Konica C35EF" predstavlja prvi 35-milimetarski fotoaparat s ugrađenom bljeskalicom i AE funkcijom.
 

1985.

Sa sjedištem u Hamburgu u Njemačkoj osnovana je prva europska podružnica.
 

1977.

Prvi stroj za kopiranje tvrtke nazvan „Minolta Copymaster“ je dovršen.
 

1975.

Kazuo Tashima počeo je proizvoditi fotoaparate u Japanu i osnovao Nichi-Doku Shashinki Shoten, kasnije poznat kao Minolta Co., Ltd.
 

1965.

Pokrenuta je prva marka fotoapata u Japanu - Cherry Hand Camera.
 

1962.

Rokusaburo Sugiura počinje prodavati fotografske i litografske materijale u Konishiya Rokubeiten u Kojimachiju u Tokiju. Time se osniva korporacija Konica.
 

150 godina inovacija

Sve što mi radimo je TRANSORMACIJA - pogledajte kratki video o našoj povijesti

O tvrtki Konica Minolta