[RETHINK YOUR SCOPE] Preispitajte svoje poslovanje i zakoračite u nove, profitabilne segmente!

| 31 listopada 2019

Konica Minolta konstantnim širenjem svojeg portfelja, usluga i rješenja potiče korisnike da preispitaju svoje poslovne mogućnosti i dosege te prihvate izazove tržišta. Ona ih podržava kroz vrhunska produkcijska rješenja.

Preispitajte svoje dosege - Rethink Your Scope, slogan je pod kojim je Konica Minolta organizirala ovogodišnji European Leadership Campus – ELC 2019 na kojem je bilo 1200 sudionika iz više od 50 zemalja. ELC konferencija namijenjena je poslovnim partnerima i distributerima Konica Minolte koji imaju jedinstvenu priliku upoznati se s novitetima, razvojnim aktivnostima i rješenjima iz svih područja u kojima Konica Minolta djeluje.


Na ovogodišnjem Campusu predstavljeni najnoviji proizvodi, rješenja i usluge od uredskog i profesionalnog tiska do IT-a. Sudionici su dobili uvid u ključne  tržišne trendove, a ovakvo događanje odlična je platforma za edukaciju i raspravu o potrebama tržišta.

Moto ovogodišnjeg ELC-a Rethink Your Scope poziv je svima da preispitaju svoje mogućnosti i dosege te razmotre i prihvate izazove koji se zahvaljujući digitalnoj transformaciji pružaju njima i njihovim kupcima. 

Kako je u uvodnom obraćanju rekao Shoei Yaman, predsjednik Konica Minolte, tvrtka koja ima 140 godina dugu tradiciju na području razvoja tehnologije, svjesna je da je mudro svakih 10 do 30 godina razmisliti i preispitati svoje poslovanje i poslovne modele te  postaviti nove ciljeve, dakle, Rethink Your Scope. Konica Minolta je ovim događajem željela poslati poruku da se tržište i ustaljeni

načini poslovanja mijenjaju brže nego ikad prije i zato svatko onaj tko želi opstati mora  se, kako je rekao, stalno razvijati i usavršavati

te biti znatiželjan i inovativan.

Stoga je Konica Minolta u Kopenhagenu pokazala cjelokupno bogatstvo svojeg portfelja. Poseban fokus stavljen je na rješenje WorkplaceHub – istinsko all-in-one IoT rješenje za povezano radno mjesto koje pomaže tvrtkama da pojednostave svoju

informatičku infrastrukturu.


Atraktivna rješenja za nove poslove


Noviteta nije nedostajalo niti kada je riječ o graf ičkoj industriji, a Konica Minolta je potvrdila da svojim klijentima nudi atraktivna rješenja kojima mogu unaprijediti poslovanje i tržištu ponuditi inovativan proizvod koji će svakog korisnika istaknuti od konkurencije.

Pokazani strojevi idu od rješenja za tisak do dorade. U Kopenhagenu je tako premijerno pokazan i MGI JETvarnish 3D One, entry-level UV digitalni doradni stroj kojim Konica Minolta nastavlja ubrzavati svoju sve veću prisutnost na području industrijskog i komercijalnog tiska. Službena prodaja započela je polovinom studenog, a stroj će ekskluzivno prodavati Konica Minolta.

MGI JETvarnish 3D One cilja na tržišta poput male luksuzne ambalaže, knjiga, časopisa, posjetnica, menija, brošura, fotoknjiga i čestitki, a namijenjen je svima  koji žele dodatno rasti i ulaziti u nove, profitabilne segmente. Sustav koristi jedan univerzalni lak za višestruke 2D i 3D taktilne efekte – za fino lakiranje kao i za reljefno lakiranje u jednom prolazu. Debljina laka je promjenjiva i kreće se između 21 i 116 mikrona u jednom prolazu. Sušenje i učvršćivanje radi se ekološki prihvatljivim LED diodama, a na sat je moguće ispisati do 2.077 listova formata A3 do veličine 364 x 750 mm.


Etikete, dorada i veliki formati za prvu ligu


Digitalni tisak etiketa, digitalna dorada i tisak velikih formata područja su koja unutar grafičke industrije bilježe rast te u kojima klijenti vide najviše potencijala. Ova tri segmenta zauzimaju važno mjesto i u portfelju Konica Minolte, a tri  stroja koja spadaju u samu prvu ligu svakako su AccurioLabel 230, MGI JETvarnish 3DS & iFoilS te AccurioWide.


AccurioLabel  je roll-to-roll pisač za tisak etiketa koji je vrlo brzo pronašao put do kupaca. Digitalni je tisak imao veliki utjecaj na brzi rast tržišta tiska etiketa, mijenjajući uobičajeni način dizajniranja i izrade. Potrebe tržišta za etiketama sve su veće, posebice kada se radi o malim nakladama. Upravo kod malih naklada digitalni roll-to-roll pisači, za razliku od flekso tiska, uvelike smanjuju troškove i vrijeme pripreme. Kvaliteta tiska je vrhunska, a posebno važna stavka je povoljna prodajna cijena otisnutih etiketa, zbog čega korisnik postaje vrlo konkurentan što posljedično dovodi do povećanja opsega posla te novih klijenata. Potencijal AccurioLabel pisača prepoznale su i tvrtke u našoj regiji pa je uspješno instaliran već u nekoliko tiskara.


MGI JETvarnish 3DS & iFoilS potpuno je digitalizirani sustav za nanos parcijalnog UV laka i kontinuirani in-line foliotisak koji će  svakom grafičkom proizvodu dati novu dimenziju. Ekonomična i brza dorada ono je što se pruža. Naslovnice knjiga i novina samo su

jedan segment u kojima ovaj stroj pokazuje svu svoju moć. Dovoljan je mali djelić laka ili metalik folije da proizvodi kao što su brošure, katalozi, prezentacijski materijali za auto i kozmetičku industriju dobiju luksuzan izgled. U mogućnosti MGI JETvarnish 3DS &iFoilS sustava možete se uvjeriti i ako pogledate sjajnu naslovnicu Print Magazina koja je oplemenjena upravo na ovom stroju. I njegove mogućnosti prepoznali su regionalni tiskari u čijim prostorima robusni stroj duljine gotovo 8 metara radi punom parom.


AccurioWide hibridni UV LED pisač širokog formata univerzalni je pisač koji može ispisivati kako na krute tako i na fleksibilne materijale što proširuje raspon proizvoda koje je moguće ponuditi klijentima. Na tržište dolazi u dvije širine 1,6 i 2 metra i može ispisivati na medije do 45mm debljine. AccurioWide koristi UV boje visokih performansi, a finalni proizvod moguće je koristiti i na otvorenom i u zatvorenom prostoru što uz vrhunsku kvalitetu ispisa te veliku produktivnost oduševljava i najzahtjevnije kupce.


Ova tri stroja, lansirana ove godine potvrda su usmjerenosti Konica Minolte na potrebe tržišta i svojih korisnika te želje da u svakom

segmentu pruži zaokruženu uslugu i rješenje. Event u Kopenhagenu najbolji je pokazatelj da noviteta kojima će upotpuniti svoj portfelj na zadovoljstvo svojih postojećih i budućih klijenta neće nedostajati niti iduće godine. 

Već početkom 2020. očekuje vas prva prava poslastica.


IZVOR: PRINT magazin


About Konica Minolta Business Solutions Europe

 

Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, based in Langenhagen, Germany, is a wholly owned subsidiary of Konica Minolta Inc., Tokyo, Japan. Konica Minolta enables its clients to champion the digital era: with its unique imaging expertise and data processing capabilities, Konica Minolta creates relevant solutions for its customers and solves issues faced by society. As a provider of comprehensive IT services, Konica Minolta delivers consultancy and services to optimise business processes with workflow automation. The company further offers its customers solutions and managed services in the field of IT infrastructure and IT security as well as cloud environments. With regard to its office printing solutions, "IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" stated that Konica Minolta is "recognised globally as a leader in print transformation". As a strong partner for the professional printing market, Konica Minolta offers business consulting, state-of-the-art technology and software and has established itself as the production printing market leader for more than a decade in Europe (InfoSource). Its Business Innovation Centre in London and four R & D laboratories in Europe enable Konica Minolta to bring innovation forward by collaborating with its customers as well as academic, industrial and entrepreneurial partners. For its innovative service approach that complements their devices perfectly, Konica Minolta was awarded the prestigious ‘"Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" by Keypoint Intelligence. Konica Minolta Business Solutions Europe is represented by subsidiaries and distributors in more than 80 countries in Europe, Central Asia, the Middle East and Africa. With approximately 10,000 employees (as of April 2020), Konica Minolta Europe earned net sales of over 2.34 billion in financial year 2019/2020.

 

For more information, please visit http://newsroom.konicaminolta.eu and follow Konica Minolta on Facebook, YouTube and Twitter @KonicaMinoltaEU

 

Terms and product names may be trademarks or registered trademarks of their respective holders and are hereby acknowledged.

Povezani članci

Povezani članci