Trenutačna audio-vizualna podrška na daljinu putem AIRe Link rješenja
Smanjite vrijeme odgovora, poboljšajte stope popravka uz AIRe Link – profesionalni alat za vizualnu daljinsku podršku koji se temelji na web pregledniku. Jednostavan za korištenje i spreman kad god vam treba. S AIRe Linkom pružamo pomoć u realnom vremenu klijentima diljem svijeta, ne može biti jednostavnije, zar ne? U samo dva klika, softver za vizualnu pomoć AIRe Linka pokazuje nam što klijent vidi, tako da im možemo odmah početi pomagati pomoću naših naprednih alata za vizualnu navigaciju – nije potrebna instalacija dodatnih aplikacija ili tehnička obuka.
Kako radi?
Kome sve može pomoći AIRe Link tehnologija?
Servisni tehničari su nebrojeno puta potvrdili da im se sviđa aplikacija, posebno zbog jednostavnosti upotrebe.
Krajnji korisnici otvoreni su za korištenje AIRe Link tehnologije i impresionirani su inovativnim rješenjem koje će im pomoći u rješavanju njihovih problema.
¹ Povratne informacije od strane 2,000 korisnika AIRe Link sesija.
Značajke tehnologije AIRe Link
AIRe Link je rješenje u računalnom oblaku, bez instalacije aplikacije na strani servisnog tima ili krajnjeg korisnika. Za izvođenje sesije AIRe Link obje strane moraju biti povezane s internetom i na svojim uređajima primjenjivati moderne preglednike. Budući da krajnji korisnik u većini slučajeva pri pozivu za pomoć već drži pametni telefon u ruci, sesiju za audio-vizualnu podršku moguće je uspostaviti za nekoliko sekundi.
Iskoristite priliku i besplatno isprobajte AIRe Link profesionalnu uslugu na 60 dana.Bez kreditne kartice, bez obveze kupnje.
AIRe Link Alati
Iván Barquero Majuelos
Tehnička podrška, Konica Minolta Španjolska
"Pomoću usluge AIRe Link riješio sam stvarni problem s uredskim pisačem navodeći kupca. Kvaliteta zvuka i videozapisa bila je iznimno dobra."
Rytis Grigaravicius
IT Manager, Konica Minolta Baltik
"Naše iskustvo s tehnologijom AIRe Link vrlo je pozitivno. Primijenit ćemo je u našim odjelima za servisiranje i usluge za informacijske tehnologije."
David Burian
Voditelj servisa, Bruker
"Rješenje AIRe Link lako se primjenjuje i osigurava videozapis i zvuk izvrsne kvalitete. Pomaže nam rješavati probleme na daljinu."
Tomáš Valla
Voditelj servisa, VELTEKO s.r.o.
"Zahvaljujući AIRe Link rješenju, kupcima diljem svijeta osiguravamo brz i vrlo kvalitetan servis na daljinu naših visokotehnoloških strojeva."
Kevin Archer
Stručnjak za tehničke proizvode, Konica Minolta Business Solutions UK Ltd
"AIRe Link omogućuje mi navođenje na daljinu našeg terenskog inženjera u rješenju problema s cyan tonerom i ispisima na produkcijskom uređaju."
Giovanni Fiorino
Analitičar podataka, Konica Minolta B.S. Italija
"AIRe Link lako se primjenjuje, praktično je i moćno rješenje."
Andreas Feldkaemper
Voditelj servisa, Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH
"AIRe Link rješenje bio mi je velika pomoć pri provjeravanju nekih nedostataka tijekom postupka instalacije".
AIRe Link je prepoznat kao izvanredan alat za daljinsku podršku
Ključni faktori:
- Smanjenje zastoja u proizvodnim prešama, pisačima i višenamjenskim uređajima kada dođe do začepljenja ili drugih sličnih incidenata
- Podrška i pomoć sve decentraliziranijim radnicima
- Sposobnost povezivanja novih zaposlenika s iskusnim stručnjacima u situacijama učenja u stvarnom vremenu, demokratizirajući znanje u cijeloj organizaciji
- Skup alata koji omogućuje operacije daljinske podrške, dopuštajući zaposlenicima da na neki način surađuju tijekom sesija daljinske podrške
Bez početnog ulaganja. Izvođenje na pametnom telefonu.
Pokretanje sesije pomoći na daljinu samo jednim korakom.
Bez aplikacije. Samo preglednik kompatibilan s WebRTC.
Stabilno i sigurno. Prilagođava se svim zahtjevima.
Slanje linka
Asistent šalje pozivnicu za AIRe Link sesiju putem e-pošte ili SMS-a.
Otvaranje u web pregledniku
Početak sesije daljinske podrške

Pozivni centar / Tehnička podrška
Terenski servisni inženjer

Voditelj servisa
Imate li sve veći broj uređaja na udaljenim lokacijama, nedostaju vam resursi i budžet za korisničku podršku? AIRe Link tehnologija omogućit će vašem timu poboljšanje usluge i popravke na daljinu istovremeno osiguravajući da ispunite očekivanja kupaca i premašite ugovore o razini usluge.
Prednosti
Ušteda vremena
Rast kompanije
Osigurava sigurnost
AIRe Link štiti i zaposlenike i korisnike na način da izbjegavaju nepotreban kontakt u opasnim industrijama ili u vrijeme zdravstvenih kriza.
Poboljšava korisničko iskustvo
Rješavanje problema na daljinu čini vaš tim učinkovitijim i efektivnijim.