Živimo u jednom od najprosperitetnijih vremena u ljudskoj povijesti. U isto vrijeme, čovječanstvo se suočava s ogromnim izazovima i promjenama zbog digitalizacije, jer digita koji lizacija mijenja način naživimo i radimo. Klimatske promjene, veliko onečišćenje, umiruće vrste, migracije samo su neki od naših globalnih održivih izazova. Ali i naše okruženje koje se mijenja i održivi izazovi na koje možemo utjecati i oblikovati ih. Ovdje korporacije igraju središnju ulogu. Konica Minolta priznaje svoju odgovornost i aktivno je oblikuje u okviru svoje korporativne digitalne odgovornosti
Konica Minolta svoju digitalnu odgovornost shvaća kao dobrovoljnu predanost održivosti koja također uzima u obzir svoje utjecaje na okoliš i društvo zbog digitalizacije. Osim toga, tvrtka se dobrovoljno zalaže za istovremeno postizanje održivih ciljeva kao i očuvanje ekološke i društvene egzistencije današnjih i budućih generacija koje se ostvaruju kroz digitalna rješenja.
Konica Minolta se fokusira na četiri ključna područja djelovanja oko korporativne digitalne odgovornosti:
Pravni zahtjevi i standardi koji se odnose na zaštitu podataka i informacijsku sigurnost, kao i hakerski/cyber napadi i skimming zahtijevaju odgovornu upotrebu osobnih podataka. No Konica Minolta svoju odgovornost prema podacima shvaća ne samo kao obvezu poštivanja zakonskih zahtjeva i standarda za zaštitu podataka i osiguravanje sigurnosti informacija, već i kao dobrovoljno, pažljivo i odgovorno rukovanje osobnim podacima. Tvrtka to čini zbog svog etičkog razumijevanja zaštite podataka, kao i zbog toga što je ljudsko pravo zaštititi vlastite podatke. Konica Minolta stoga želi osigurati privatnost i zadržati suverenitet osobe nad vlastitim podacima i otiskom u digitaliziranom svijetu. Stoga, Konica Minolta: