Predviđanja za industriju etiketa i ambalaže u 2022. godini

Zagreb, Croatia | 28 ožujka 2022

Svijet industrijskog tiska nikada neće dobiti istu vrstu pažnje koja privlači naslove kao drugi sektori tehnologije, na primjer umjetna inteligencija (AI) i Internet of things (IoT), ali nastavlja se razvijati kao učinkovit komunikacijski alat.



U 2022. godini, ključni čimbenici su ubrzana automatizacija, veća potreba za dodatnim oplemenjivanjem proizvoda kako bi se istaknuli na tržištu, a kao i kontinuirani rast online/web trgovina kao pružatelja usluga tiska i embellishmenta. Ono što možemo sa sigurnošću predvidjeti da će se nastaviti nezaustavljivi trend prijelaza s standardne proizvodnje na digitalnu proizvodnju.


Tisak je vitalni dio 'cross-channel' komunikacije

Potražnja za sveobuhvatnim proizvodnim procesom s više All-in-one rješenja će nastaviti rasti kao i potreba za proizvodnim pogonima za koje je potrebno sve manje ljudi i manje kvalificiranih operatera. Međutim, tisak će i dalje igrati ključnu ulogu u raznovrsnim komunikacijskim kanalima, uključujući područja koja se razvijaju, kao što su robotika, IoT, umjetna inteligencija i mobilni uređaji.


Evolucija tehnologije tiska znači da se tisak počeo primjenjivati i izvan grafičkih i ambalažnih aplikacija/medij. Sve se više koristi u područjima kao što su tapete, dekor te ostalo. Tisak tekstila s inkjet tehnologijom, keramički tisak, tisak na elektroniku, staklo, automobilska industrija i transport, znanosti o životu i biomedicina, su područja u kojima će tiskarska industrija htjeti ući na tržište.


Kako pomoći brandovima da zadovolje promjenjive zahtjeve svojih kupaca?

Brandovi će također sve više koristiti digitalne tehnologije kako bi potaknuli veći angažman i veći interes za svoje proizvode – sve s ciljem da nastave poslovanje u održivom i profitabilnom okruženju. sustavima Brza reakcija s visoko automatiziranim koji proizvode male uspjehu, pomažući količine put je prema na taj način brandovima da zadovolje promjenjive zahtjeve vlastitih kupaca.


Kako pojednostaviti proizvodnju da biste zadovoljili zahtjevima kupaca za brzom reakcijom?

Usklađivanje strategija i taktika s pritiscima tržišta koji utječu na konkurenciju i očekivanja kupaca je krucijalna, ali u isto vrijeme proizvodnja treba biti pojednostavljena kako bi se zadovoljili zahtjevi i brze reakcije sve zahtjevnijih kupaca. Također postoje i ostale ključne komponente u potrebi za povećanjem profitabilnosti, koje su sastavni dio digitalne transformacije.


 

Razmotrite svoje mogućnosti sa zanimljivim rješenjima za izradu etiketa i pakiranja

Svjedoci smo kako vlasnici robnih marki traže inovativna tiskarska rješenja za komercijalne i industrijske primjene. Uz namjensku globalnu podršku koju pružamo lokalno diljem svijeta, blisko surađujemo s našim kupcima i robnim markama kroz iznimne  partnerske odnose i  pristup, te im uvijek nastojimo pružati podršku u promjeni kako bi preispitali sve mogućnosti današnjeg tiska.


 

Rast e-trgovine svakako je trend koji definira daljnji rast proizvodnje digitalne ambalaže i naljepnica u budućnosti, što će imati velik utjecaj na komercijalne tiskare. Konkretno, moraju biti u stanju brzo odgovoriti i razviti dizajne pakiranja specifičnih za e-trgovinu koji rješavaju izazove specifične za poštansku distribuciju, a ne sam za maloprodaju. Izrada raznih verzija i personalizacija također su u porastu.

Otkrijte rješenja za pakiranje

Digitalna tehnologija sve više dobiva na važnosti

Svi ovi trendovi primjeri su zašto se digitalni tisak danas smatra tehnologijom koja se koristi za toliko različitih primjena i na toliko različitih tržišta. Ova tehnologija će nastaviti dobivati ​​na snazi ​​u usporedbi s tradicionalnim litografskim tiskom. Komercijalni tiskari prisiljeni su proširiti svoje usluge digitalnog tiska jer se opseg tradicionalnog offset / fleksografskog tiska vremenom smanjuje.


To je tema koja se pojavljuje u analizama stručnjaka iz industrije. "Transformacija analognog u digitalni tisak se nastavlja, a pandemija Covid-19 ubrzat će promjene jer diktiranje vremena na tržištu i odaziv postaju sve važniji", stoji u izvješću Smithersa, "Budućnost tiska do 2030." [1]. 'U 2015. godini digitalne metode činile su 13,3% vrijednosti svjetskog tržišta tiska i 2,3% tiskarske površine, a najviše u području grafičkog tiska knjiga, knjiga i etiketa. Do 2030. godine sektor digitalne ambalaže značajno će rasti: vrijednosni udio digitalnog tiska iznosit će 23,1%, a njegov udio 6,3% obujma tiska. Važno je naglasiti da je upravo vrijednost nagrada za tvrtke koje će usvojiti ovu tehnologiju.'

 

 

commercial printing predictions
 

Digitalni tisak proširuje se na većinu print-for-profit aplikacija te na naljepnice i pakiranja. Izvješće [2] ističe da su ispis tonerom i inkjet tisak, dolaze u mnogim oblicima, s mjesečnim ciklusom rada u rasponu od nekoliko tisuća A4 listova mjesečno do stotina milijuna.

 

Ispunjavanje zahtjeva tržišta tiska u razvoju

U Konica Minolti smo opravdano ponosni što smo s 45,7% tržišnog udjela u Hrvatskoj u 2020. godini na prvom mjestu u području isporuke sustava za produkcijski tisak, odnosno da smo s 22,2% tržišnog udjela na drugom mjestu u zapadnoj Europi, kao što je navedeno u IDC-ovoj publikaciji 'Western Europe Production Cutsheet Printer MFP Market Share, Growth Opportunities in Inkjet' [3]. Naš vodeći vrhunski sustav ispisa u boji AccurioPress C14000 [4], koji ispisuje brzinom od 140 A4 stranica u minuti, istaknut je jer je 40% brži od bilo kojeg drugog Konica Minolta sustava za produkcijski tisak.

 
Konica Minolta nastavlja s proizvodima i inovacijama proizvoda koji će zadovoljiti zahtjeve tržišta tiska u razvoju”, stoji u izvješću [5]


Značajan tržišni potencijal za inkjet tisak – najnovija izvješća [6] govore da će globalni inkjet tisak po vrijednosti porasti za 41 milijardu dolara na 118,3 milijarde dolara (53%) u petogodišnjem razdoblju do 2024. – Što je dovelo do odluke o lansiranju našeg AccurioJet digitalneog UV inkjet stroja za tisak u B2+ formatu.



Od službenog komercijalnog lansiranja [7] u drupi 2016. postao je prirodni most između offsetnog i digitalnog tiska. Konica Minolta AccurioJet KM-1e (evolution) predstavljen je u ljeto 2020. i nastavlja poticati trendove u prelasku s ofsetnog na digitalni tisak.

 

Digitalno završna obrada (embellishment) ključni je pokretač rasta

Digitalna završna obrada također ostaje ključni pokretač rasta na tržištu produkcijskog tiska, a istodobno i unosan način da se davatelji usluga ispisa, komercijalni i interni tiskari, razlikuju od konkurencije. UV lakiranje može se koristiti za poboljšanje digitalnih i offset ispisa u četiri boje s izvanrednim 3D efektima.

Prema istraživanju Konica Minolte tehnike oplemenjivanja i tehnologije digitalnog lakiranja pomažu davateljima usluga tiska da podignu kreativnost na novu razinu – i samim time povećavajući profitabilnost. [8] Jedan od razloga za to može biti i taj što proizvodi s posebnim i drugačijim ispisom i poboljšanjima imaju više od 46% višu percepciju kvalitete. Primjerice, proizvodi s folijom povećava stopu privlačnosti do 2,5 puta u odnosu na istu ambalažu bez folije. [9]
 
Kao globalni pružatelj tehnologije s lokalnom strukturom usluga, još uvijek vidimo značajne mogućnosti u godinama koje su pred nama za digitalni tisak s našim tonerima i inkjet tehnologijom unutar komercijalnih i industrijskih tržišta tiska.
 
Svi prepoznajemo da je trenutna situacija s Covid-19 stvorila izazove bez presedana, ali sastanci „lice u lice“ se nastavljaju i vraća se osjećaj normalnosti. Ali nastavit ćemo graditi našu online prisutnost dok pomažemo u oblikovanju ideja za naše klijente u partnerskom pristupu – bez obzira na 'komunikacijski kanal'.
 
Ostajemo predani cilju da pružimo najbolju moguću uslugu svim našim klijentima.



 

I općenito, oplemenjivanje čini proizvode pobjednicima: što se pojedinci duže usredotočuju na neki predmet, veća je vjerojatnost da će ga odabrati i dati mu veću ocjenu. [10]


Kako bismo mogli pružiti podršku, nastavljamo jačati naše partnerstvo s MGI Digital Technology (MGI).

Rješenja za oplemenjivanje
[1] Page 20, Smithers ‘Future of Print to 2030
[2] Page 58, Smithers ‘Future of Print to 2030
[3] IDC, Western Europe Production Cutsheet Printer MFP Market Share, Growth Opportunities in Inkjet (doc # EUR147997821 , June 2021)
[4] Product details of the C14000, Konica Minolta website
[5] IDC, Western Europe Production Cutsheet Printer MFP Market Share, Growth Opportunities in Inkjet (doc # EUR147997821 , June 2021)
[6] Konica Minolta Facts and Figures
[7] Website story - Konica Minolta officially launched KM-1 at drupa 2016
[8] Website story - Embellishment, Transform Your Printing with Digital Varnish Technology
[9] The foil & specialty effects association (FSEA); whitepaper: “The impact of high-visibility enhancements on shelf presence: A second study”
[10] Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydinoglu: “Sensory Aspect of Package Design”, 2017

Slika preuzeta sa Unsplash platforme, slikao Luba Ertel

/KONTAKTIRAJTE NAS

/KONTAKTIRAJTE NAS

O tvrtki Konica Minolta Hrvatska

 

Konica Minolta Hrvatska, sa sjedištem u Zagrebu, dio je Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH sa sjedištem u Langenhagen, Njemačka – podružnica u potpunom vlasništvu Konica Minolta Inc., Tokio, Japan. Konica Minolta svojim klijentima omogućuje pobjednike digitalne ere: sa svojom jedinstvenom stručnošću u mogućnostima obrade podataka, Konica Minolta stvara relevantna rješenja za svoje kupce i rješava probleme s kojima se suočava društvo. Kao pružatelj cjelovitih IT usluga, Konica Minolta pruža savjetovanje i usluge za optimizaciju poslovnih procesa s automatizacijom tijeka rada. Tvrtka svojim kupcima nadalje nudi rješenja i upravljane usluge u području IT infrastrukture i IT sigurnosti, kao i usluga u oblaku. S obzirom na svoja rješenja za uredski tisak, "IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" izjavio je da je Konica Minolta "globalno prepoznata kao lider u transformaciji tiska". Kao pouzdan partner na polju profesionalnog tiska, Konica Minolta nudi poslovno savjetovanje, vrhunsku tehnologiju i softver te se etablirala kao vodeći proizvođač i lider na tržištu profesionalnog tiska već više od deset godina (InfoSource). Londonski Poslovni inovacijski centar (Business Innovation Centre) i četiri laboratorija za istraživanje i razvoj (R&D laboratories) u Europi omogućuju Konica Minolti da unaprijedi inovacije suradnjom sa svojim kupcima, kao i s akademskim, industrijskim i poduzetničkim partnerima). Za svoja rješenja koja kombiniraju ‘pametnu uslugu s pametnom tehnologijom’, Konica Minolta primila je prestižnu nagradu "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" od strane tvrtke Keypoint Intelligence. Tvrtka Konica Minolta Hrvatska, zastupljena je kroz matičnu jedinicu u Zagrebu, poslovnim jedinicama u Osijeku, Splitu i Rijeci te širokom partnerskom mrežom.

 

Za dodatne informacije, zapratite nas na LinkedIn, Facebook i YouTube kanalima @KonicaMinoltaHrvatska

 

Nazivi proizvoda i imena mogu biti zaštitni znakovi ili registrirani zaštitni znakovi njihovih vlasnika.