Taktilni osjeti
Pokazalo se kako dodirivanje proizvoda povećava naklonost i vjerojatnost kupnje te kako povećava sigurnost pri ocjenjivanju tih proizvoda, kažu Joann Peck i Jennifer Wiggins.
"Taktilni elementi ambalaže doprinose ukupnom dojmu robne marke"
Uzimajući to u obzir, predstavili smo nove tehnologije ispisa s taktilnim efektima koje potiču kupce na dodirivanje.
Neki dokazi sugeriraju kako taktilni elementi ambalaže proizvoda mogu doprinijeti ukupnom dojmu o robnoj marki. Najnovije istraživanje upućuje na to da, što se dulje pojedinci fokusiraju na proizvod, raste vjerojatnost kako će ga odabrati i bolje ga ocijeniti s obzirom na to koliko im se sviđa. Ako proizvodi vizualno privlače pažnju, raste vjerojatnost od dodirivanja; a one proizvode koje dotaknu, kupci češće kupuju.
"Upečatljiva ambalaža za privlačenje pažnje kupaca"
S obzirom na raznovrsnost proizvoda u današnjim prodavaonicama, vlasnici robnih marki moraju se pobrinuti da njihovi proizvodi odskaču od konkurentskih. Posljedično, ambalaža prvo mora privući pažnju kupca. Joann Peck i Jennifer Wiggins tvrtke kako ambalaža proizvoda koja je zanimljiva na dodir može povećati prodaju proizvoda čak i kada mogućnost dodirivanja ne pruža dodatne informacije o svojstvima proizvoda.
(Izvor: Joann Peck & Jennifer Wiggins; It Just Feels Good: Customers' Affective Response to Touch and Its Influence on Persuation; Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydınoglu ; "Sensory Aspects of package design"; 2017)
Kada kupac fizički doživi i dodirne efekte poput lokaliziranih reljefnih UV premaza, čini se kako ga automatski pridobivaju. To je dobra vijest za sve.
Taktilni osjeti potiču impulzivne kupnje
Prema drugom istraživanju, "The Effect of Mere Touch on Perceived Ownership" (Učinak dodira na percepciju vlasništva), koje su proveli Peck i Suzanne B. Shu 2013. godine, pokazalo se kako kombinacija osjeta vida i dodira pojačava psihološki osjećaj vlasništva i vrednovanja u odnosu na isključivo osjet vida za 22 %, odnosno 24 %. Drugo istraživanje iz 2017., "Sensory Aspect of Package Design" (Osjetilni aspekt dizajna ambalaže), čiji su autori Aradhna Krishna, Luca Cian i Nilüfer Z. Aydinoglu, zaključuje kako ambalaža obložena povećava stopu privlačnosti za do 2,5 puta.
Neizravne prednosti tehnika za dekoriranje tiska za vas kao pružatelja usluga tiska
Nove tehnike za dekoriranje i tehnologije digitalnih premaza, poput lokaliziranog premazivanja digitalno otisnutih materijala, naglašavaju definirana područja i dodaju 3D efekte, ali i potiču tiskare na dodatnu razinu kreativnosti – koju u konačnici mogu i više naplatiti. Otisnutom materijalu možete dodati 3D premaz i laminirati ga, čime ćete standardni tisak pretvoriti u vrhunski proizvod.
Klijenti znaju cijeniti takav inovativan pristup, a i spremni su za njega dodatno platiti. U istraživanju "Beyond CMYK: The Use of Special Effects in Digital Printing, Keypoint Intelligence" (Nakon CMYK: Upotreba posebnih efekata u digitalnom tisku, Keypoint Intelligence) iz 2016. godine, tiskarama je postavljeno sljedeće pitanje: "U odnosu na digitalni CMYK, što podrazumijeva samo tisak, koliko više, u postocima, možete naplatiti poboljšani ispis?" Europski kupci naznačili su kako su za digitalno poboljšani ispis u odnosu na isključivo CMYK spremni platiti do 89 % više. Kupci su najspremniji bili platiti više za teksture (do 89 %), laminaciju (82 %) i metalik efekte (51 %) izrađene upotrebom nove tehnologije. Ispitanici koji su odgovorili da su zaračunavali 50 % ili više u odnosu na cijenu standardnog tiska najviše su istaknuli posebne boje (28 %), folije (28 %) i teksturirane dorade (27 %).
Od pridobivanja pažnje u trgovinama do naplaćivanja većih cijena tvrtkama za oglašavanje proizvoda, dekoracije u svakom slučaju tiskarama donose korist.
Tvrtka MGI je od ulaska u sektor osigurala dostupnost dekoriranja tiska za sve, a ne samo za najvrjednije projekte. MGI serije JETvarnish 3D pruža dinamična obogaćenja za digitalni i ofsetni tisak, uz jedinstvene tintne primjene 3D premaza i laminiranih tekstura. Tisak je upotrijebljen u atraktivnim i dopadljivim primjenama uključujući dizajn interijera, kataloge proizvoda i brošure u sektoru turizma i putovanja, jelovnike i gastronomske ponude, luksuzne odjeljke potrošačke robe, promotivne materijale i oglase u marketinškim kampanjama te brojne druge sektore.
Želite li biti među predvodnicima tiskarskog sektora, treba vam tehnologija digitalnih premaza. Možda se pitate – što je sljedeće? Kojemu će od naših osjetila tehnologija okrenuti u budućnosti? Hoće li nove metode tiskanja možda na neki način simulirati zvuk valova koji se nježno odbijaju od obale u turističkim brošurama ili pak miris ukusnog obroka s jelovnika? Da, to zvuči nemoguće – ali isto su govorili i za taktilno otiskivanje.
Želite li popričati s nekim od naših stručnjaka o tome kako tehnologija digitalnih premaza tvrtke MGI može vašu tvrtku učiniti profitabilnijom?
MGI nudi široku lepezu premaza koje će vam donijeti sve prednosti dekoracija preko noći i povećati vaše marže jednim potezom. Ako želite saznati više o ulaganju u budućnost otiskivanja uz pomoć naših revolucionarnih tehnika za dekoriranje – i pritom možda testirati dio našeg hardvera – odaberite Kontakt i javit ćemo vam se izravno!