Podijeli
Nudimo vrhunska rješenja za upravljanje radnim procesom i softver za automatizaciju radnog procesa koji vam pomažu pri kontroli, rukovanju, dijeljenju i pohrani kritičnih poslovnih dokumenata.
Sustav upravljanja radnim procesom pomaže vam definirati različite radne protoke za različite vrste zadataka ili procesa. Primjerice, dizajnirani se dokument u tvrtki za ispis može automatski usmjeriti od dizajnera do rukovatelja računom i potom u odjel za pripremu za tisak.
Sustavi za upravljanje radnim procesom automatiziraju redundantne zadatke i osiguravaju isticanje i nastavak rada na nedovršenim zadacima. Također upravljaju postavljenim automatiziranim procesima za uklanjanje administrativnih zadataka poput obrade narudžbe. Radni proces odražava zavisnosti potrebne za dovršetak svakog pojedinog zadatka.
Automatizacijom radnog procesa smanjujete ručni rad i mogućnost ljudske pogreške, čime možete poboljšati kvalitetu ispisa. Također možete skratiti vremena izrade kako biste povećali proizvodnju i prihode. Nakon instalacije sustava za upravljanje radnim procesom zapitat ćete se kako ste ikada mogli bez njega.
Radni proces od kritične je važnosti za uspjeh današnjih tvrtki za ispis jer može ujediniti različite tehnologije ispisa – uređaje za ofsetni tisak, za digitalni tisak na pojedinačne listove, za uvođenje s role te za široki format – od kojih svi zahtijevaju jedinstvene radne procese za pripremu datoteke, produkcijski ispis i završnu obradu. Radni proces za ispis sastoji se od niza povezanih koraka s radnim elementom koji je povezan sa strojevima, naporima pojedinca ili grupe osoblja poput rukovoditelja računa ili rukovoditelja tiskarskih strojeva. Procesni element odnosi se na prijenos zadatka ispisa kroz korake sveobuhvatnog proizvodnog procesa.
Za pojedine značajke i rješavanje problema dostupno je također animirano navođenje kroz radni proces. Time se dobiva vizualniji prikaz operativnih zadataka i pomoć pri rješavanju problema u procedurama za uklanjanje zaglavljenog papira ili za zamjene tonera.
Integrirani radni proces može spriječiti zastoje i omogućiti učinkovitije iskorištavanje proizvodnih kapaciteta. Unaprjeđenje radnog procesa najbolji je način na koji pružatelji usluga ispisa mogu koncentrirati pažnju i novac te ostvariti bolji povrat uloženog. Automatiziranjem procesa smanjuju se troškovi i smanjuje broj ljudskih intervencija u procesu. Svaki dodir s proizvodom potencijalni je gubitak vremena i novca – no upravljanje radnim procesom oslobađa vaše osoblje tih rutinskih zadataka koji zahtijevaju puno vremena i u kojima često dolazi do pogreške.
Kako bi ostvarile maksimalnu učinkovitost i konkurentnost, tvrtke za ispis velike i srednje veličine – a slično i tvrtke koje interno digitalno ispisuju svoju komunikaciju – moraju integrirati svoju infrastrukturu za ispis i automatizirati radne protoke kada god je to moguće. Sustav s platformom za radni proces AccurioPro Connect tvrtke Konica Minolta pružateljima usluga ispisa i rukovateljima internih odjela za ispis povezivanjem i automatiziranjem niza procesa za pripremu ispisa omogućuje automatizaciju obrade podataka u pripremi ispisa.
To omogućuje digitalizacija, kao i besprijekornu integraciju ofsetne opreme s digitalnim sustavima za ispis. Povećanje učinkovitosti nekoć vremenski zahtjevne obrade podataka u pripremi za ispis donosi dramatično povećanje produktivnosti. Digitalizacija također podupire automatizaciju, poboljšava učinkovitost radnog procesa i omogućuje smanjenje proizvodnje otpada – sve ključni čimbenici za profitabilnost.
Nevjerojatne brzine, jednostavno rukovanje i moćna linijska dorada: naši brzi digitalni tiskarski strojevi podižu standard digitalne produktivnosti omogućujući uštedu vremena i smanjujući troškove rada, a štede i prostor u proizvodnom pogonu.
Serija digitalnih sustava Accurio konstruirana je kako bi ispunjavala to rastuće potrebe nove generacije digitalnih izazova. Studiozno konstruirani za pružatelje usluga ispisa i profesionalce, ovi sustavi donose iznimnu reprodukciju boje i stabilnost registriranja, a omogućuju vam i učinkovito i pouzdano stvaranje digitalnih datoteka iz tiskanih primjeraka.
Sastoje li se mnogi od vaših uobičajenih zadataka ispisa, poput priručnika, od različitih datoteka PDF iz različitih izvora, primjerice od naslovnice, uputa, jamstva i stranice s ugovorom? Mijenja li se njihov sadržaj učestalo, npr. pri ponovnim predstavljanjima proizvoda ili promjeni propisa? Ažuriranje tako složenih informacija uglavnom je komplicirano i zahtjeva mnogo vremena.
U tim slučajevima može vam pomoći AccurioPro Compile pomoću kojega stvarate projekte ispisa koje možete uvijek iznova upotrebljavati, čak i nakon promjena sadržaja. Ti projekti ispisa povezani su s izvornim dokumentima na različitim mrežnim lokacijama kako bi se uvijek preuzimala i upotrebljavala samo najnovija verzija datoteke. Stoga više autora koji rade na istom projektu ispisa mogu nezavisno zadržati svoje sadržaje, a ispisuju se samo ažurirani dokumenti – bez ikakve ručne intervencije.
Današnja okruženja za ispis postaju sve složenija i automatizirano upravljanje radnim procesom postaje neophodno za pojednostavljenje procesa, smanjenje troškova, ubrzanje interakcije i smanjenje vremena isporuke.
Zašto trebate softver za upravljanje radnim procesom:
Istražite bezbroj različitih načina na koji softverski proizvodi tvrtke Konica Minolta mogu unaprijediti vaš rad. Konica Minolta rješava probleme u vašoj tvrtki, prilagođava se različitim radnim stilovima i nudi softverska rješenja za potrebe u vašoj industriji. Neprekidnom dodjelom prioriteta vašim potrebama tvrtka Konica Minolta ispunjava softverske zahtjeve čak i najzahtjevnijih globalnih organizacija. Sustavom možete kontrolirati troškove svih ispisanih i kopiranih materijala, oblikovati napredne sigurnosne mjere kako biste zaštitili osjetljive dokumente od neovlaštenog pristupa te još mnogo toga.
Naše iskusno i obrazovano stručno osoblje odgovorit će na sva vaša pitanja i pokazati vam kako raditi s proizvodom. Svrha naših usluga je osigurati vam prednosti sustavom podrške oblikovanim za potpuno iskorištavanje rješenja. Nudimo raspon različitih usluga, uključujući optimirane usluge ispisa za kombiniranje savjetovanja; implementacije opreme i softvera; upravljanja radnim procesom za manju potrošnju dokumenata te pametne sigurnosne usluge za sigurnost tvrtke.
Softver za upravljanje radnim procesom savršen je za ostvarenje natjecateljske prednosti automatiziranjem zadataka koji zahtijevaju previše vremena i resursa. Sustav vam također omogućuje smanjenje troškova rada, suočavanje s ograničenjima budžeta i potrebom da s manje postignete više, optimiranje produktivosti, a uklanja i potrebu za privremenom radnom snagom potrebnom za provedbu ručnih zadataka.
Pruža vam potrebnu prilagodljivost, s vremenom omogućuje proširenje mogućnosti, osigurava trajnu sigurnost povjerljivih dokumenata automatskim redigiranjem, pretvara datoteke u file lozinkom zaštićene datoteke PDF, automatski primjenjuje značajke za zaštitu od kopiranja i još mnogo toga, kao i brzi unos podataka – uključujući obrađivanje obrazaca s tehnologijom za praćenje uzoraka – te izravnim priključcima sa sustavima za upravljanje dokumentima te drugim pružateljima usluga informatičkog oblaka. Automatizacija radnog procesa pomaže vam održati usredotočenost, ukloniti neučinkovitost, smanjiti troškove na minimum, smanjiti pogreške, povećati učinkovitost i ostvariti veću preglednost vašeg radnog okruženja.
Automatiziranim radnim procesom ostvarite sljedeće prednosti u vašoj tvrtki:
Modularnom arhitekturom širite svoje mogućnosti s promjenjivim potrebama
Smanjite troškove rada
Zaštitite i osigurajte dokumente
Uštedite vrijeme automatizacijom ručnih zadataka
Jednostavno dijeljenje i pristup informacijama
Brz unos podataka