Kako vaši klijenti mogu izravno profitirati od usluge Transactional?
Najveća prednost primjene računa i izvješća za promotivne poruke je što se ti dokumenti zaista otvaraju i čitaju. Prema studiji "Budućnost višekanalne transakcijske komunikacije" organizacije InfoTrends računi za komunalne usluge, bankovna izvješća i informativna pošta transakcijski su dokumenti s najvišom stopom otvaranja koja doseže do 97 %.
Kako vaši klijenti mogu izravno profitirati od usluge Transactional?
Transactional smanjuje troškove postavljanjem marketinških poruka na transakcijske dokumente. Na taj način štedi se papir. Štoviše, osigurava se profitabilno iskorištavanje postojećeg bijelog prostora. Ovom strategijom također se smanjuju operativni troškovi i potreba za ispisom zasebnih brošura te štede resursi – npr., vaši klijenti mogu smanjiti informiranje postojećih kupaca kampanjama putem e-pošte. To također znači da tvrtke smanjuju troškove dodatnog objavljivanja.
Ako je TransPromo dobro dizajniran, u boji, sa čitljivom i upadljivom porukom, više će ga klijenata vidjeti i reagirati na njega. A ako su dostupne informacije lako razumljive, smanjit će se broj poziva i upita koji opterećuju pozivne centre vaših klijenata.
Kako vi profitirate uslugom Transactional?
Moći ćete stvoriti nove međusektorske prihode i ostvariti nove poslovne potencijale čak i u manjim transakcijskim razmjerima. Lako.
Uz to, također ćete klijente informirati o drugim proizvodima.