Digitalizirajte vaše poslovanje! Inteligentno upravljajte svojim informacijama i unaprijedite svoje radne procese, povećajte produktivnost, smanjite troškove i poboljšajte korisničko iskustvo. Osim toga, digitalizacija je ključna za uspjeh u današnjem poslovnom svijetu. Ne gubite vrijeme - Ne propustite priliku za ostvarivanje uspjeha u današnjem poslovnom svijetu.
Automatizirani tijek rada informacija pojednostavljuje ručne zadatke i procese, štedeći vrijeme i troškove i povećavajući povrat ulaganja.
Funkcija pretraživanja omogućuje vam pronalaženje i dohvaćanje relevantnih informacija u pravo vrijeme, brzo i jednostavno.
Jednostavni, transparentni tijek rada pomaže ljudima da brže pronađu informacije koje su im potrebne, što povećava produktivnost.
Arhivirane informacije više se ne mogu mijenjati ili uređivati, tako da je očuvan integritet vaših povijesnih zapisa.
Uz potpunu kontrolu nad dopuštenjima (koja se mogu omogućiti integracijom s Active Directoryjem i LDAP-om), možete pomno upravljati tko ima pristup kojim informacijama.
Digitalno upravljanje i pristup informacijama pomaže vašoj organizaciji prijeći na procese bez papira i štedi dragocjeni fizički prostor.
Na današnjem poslovnom tržištu, ključ je identificirati podatke koji su korisni kako bismo mogli donositi informirane odluke na temelju točnih, ažurnih informacija. U takvim uvjetima ključno je da organizacije svih vrsta kontinuirano optimiziraju i povećavaju učinkovitost i produktivnost svojih poslovnih procesa ako žele ostati korak ispred svojih konkurenata koristeći mogućnosti novih digitalnih tehnologija, poput DMS sustava.
Uvođenje inteligentnog sustava za upravljanje informacijama omogućuje organizacijama da na dispoziciji imaju najtočnije infomacije kada god im je to potrebno. DMS pomaže pri upravljanju informacijama, a također se može koristiti kao sredstvo za kontrolu rizika, jamčenje usklađenosti, omogućavanje dosljednih radnih tijekova i operativnih postupaka te usklađivanje procesa.
M-Files vam pomaže da:
Prodaja, marketing, razvoj poslovanja... Ove funkcije koje su usmjerene prema kupcima i donose prihod često su pohvaljene na radnom mjestu, i to s dobrim razlogom. No, dopustite nam trenutak da zastanemo i zapljeskamo našim kolegama iz pozadine. To su poslovni administratori koji rade iza kulisa i znatno doprinose uspjehu - naši kolege koji se brinu da plaća stigne na vaš bankovni račun, svjetla budu upaljena, dobavljači plaćeni, i da vaše računalo može biti povezano s mrežom. Obavljaju mnoge specifične, ključne zadatke, ali kolektivno, imaju ogromnu ulogu u utjecaju na profitabilnost tvrtke.
Premalo je malih i srednjih poduzeća koji posjeduju učinkovito upravljanje svojim back-off operacijama. To uzrokuje ozbiljne probleme koji sputavaju produktivnost i učinkovitost - probleme koje neke tvrtke čak i ne prepoznaju. Zvuči li vam neki od ovih problema poznato?
Preuzmite PDF datoteku i saznajte kako je M-Files sustav poboljšao poslovanje OVerseas Expressa
Vrijeme je da pokrenemo digitalnu transformaciju