INTELIGENTNO UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA: DIGITALIZIRAJTE SVOJE RADNE PROCESE I POSTANITE UČINKOVITIJI

Iskoristite mogućnosti m-files dms sustava

Vrijeme je za digitalizaciju!

Digitalizirajte vaše poslovanje! Inteligentno upravljajte svojim informacijama i unaprijedite svoje radne procese, povećajte produktivnost, smanjite troškove i poboljšajte korisničko iskustvo. Osim toga, digitalizacija je ključna za uspjeh u današnjem poslovnom svijetu. Ne gubite vrijeme - Ne propustite priliku za ostvarivanje uspjeha u današnjem poslovnom svijetu.


Digitalizirajte svoje poslovanje - iskoristite maksimalno svoje podatke koristeći DMS sustav! 


Je li vam teško pronaći prave informacije u pravo vrijeme? Ponekad se osjećate kao da gubite kontrolu nad svojim podacima? Niste sami. Količina podataka dramatično je porasla u proteklih nekoliko godina, a stopa rasta nastavlja se ubrzavati: analitičari predviđaju petostruki porast količine podataka. Zato je iznimno bitno da svaka tvrtka počne razmišljati o uvođenju sve naprednijih i kvalitetnijih alata za upravljanje dokumentima i podacima, poznatijih pod nazivom DMS.

 

Bez učinkovitih alata za upravljanje ovom poplavom podataka, postoji realna opasnost od preopterećenja. Vaša organizacija može se naći u situaciji:

• propuštanja poslovnih prilika,
• suočavanja s administrativnim teretom,
• suočavanje s rastućim troškovima internih procesa,
• poteškoćama vezanim uz pridržavanje propisa poput GDPR-a.


Stoga je učinkovito, inteligentno upravljanje informacijama - koje se ranije nazivalo upravljanje poslovnim sadržajem (ECM) - ključno za pomoć organizacijama da svoje podatke učine produktivnijima.


 

KLJUČNI BENEFITI DIGITALIZACIJE

Povećana  efikasnost


Automatizirani tijek rada informacija pojednostavljuje ručne zadatke i procese, štedeći vrijeme i troškove i povećavajući povrat ulaganja.


Brži pristup podacima


Funkcija pretraživanja omogućuje vam pronalaženje i dohvaćanje relevantnih informacija u pravo vrijeme, brzo i jednostavno.


Povećana produktivnost


Jednostavni, transparentni tijek rada pomaže ljudima da brže pronađu informacije koje su im potrebne, što povećava produktivnost.


Sigurno arhiviranje

Arhivirane informacije više se ne mogu mijenjati ili uređivati, tako da je očuvan integritet vaših povijesnih zapisa.


Zaštita podataka i informacija

Uz potpunu kontrolu nad dopuštenjima (koja se mogu omogućiti integracijom s Active Directoryjem i LDAP-om), možete pomno upravljati tko ima pristup kojim informacijama.


Prelazak na bezpapirno poslovanje

Digitalno upravljanje i pristup informacijama pomaže vašoj organizaciji prijeći na procese bez papira i štedi dragocjeni fizički prostor.

Zvuči zanimljivo? Želite saznati više informacija? Slobodno nas kontaktirajte, naši stručnjaci će vam rado odgovoriti na sva vaša pitanja.


M-Files (DMS) - Inteligentni sustav za upravljanje informacijama


PAMETNIJI NAČIN RADA


 

Na današnjem poslovnom tržištu, ključ je identificirati podatke koji su korisni kako bismo mogli donositi informirane odluke na temelju točnih, ažurnih informacija. U takvim uvjetima  ključno je da organizacije svih vrsta kontinuirano optimiziraju i povećavaju učinkovitost i produktivnost svojih poslovnih procesa ako žele ostati korak ispred svojih konkurenata koristeći mogućnosti novih digitalnih tehnologija, poput DMS sustava.

Uvođenje inteligentnog sustava za upravljanje informacijama omogućuje organizacijama da na dispoziciji imaju najtočnije infomacije kada god im je to potrebno. DMS pomaže pri upravljanju informacijama, a također se može koristiti kao sredstvo za kontrolu rizika, jamčenje usklađenosti, omogućavanje dosljednih radnih tijekova i operativnih postupaka te usklađivanje procesa.
 

M-Files vam pomaže da:
 

  • Brzo pronađete svoje podatke omogućujući vam da donosite informirane odluke na temelju najnovijih podataka vaše tvrtke.
  • Pristupite svim relevantnim podacima u nizu različitih spremišta koristeći jednu platformu.
  • Smanjite svoje troškove ponudom brzog pristupa ovim podacima relevantnim za tvrtku.
  • Povećava produktivnost vaše tvrtke stvaranjem ubrzanih, transparentnih radnih procesa.
  • Unaprijedite suradnju među odjelima.
  • Povećate svoj ROI.

 

M-FILES BACK OFFICE SOLUTION: Učinimo svakodnevnicu back office tima lakšom koristeći dms sustav


Prodaja, marketing, razvoj poslovanja... Ove funkcije koje su usmjerene prema kupcima i donose prihod često su pohvaljene na radnom mjestu, i to s dobrim razlogom. No, dopustite nam trenutak da zastanemo i zapljeskamo našim kolegama iz pozadine. To su poslovni administratori koji rade iza kulisa i znatno doprinose uspjehu - naši kolege koji se brinu da plaća stigne na vaš bankovni račun, svjetla budu upaljena, dobavljači plaćeni, i da vaše računalo može biti povezano s mrežom. Obavljaju mnoge specifične, ključne zadatke, ali kolektivno, imaju ogromnu ulogu u utjecaju na profitabilnost tvrtke.
 

Premalo je malih i srednjih poduzeća koji posjeduju učinkovito upravljanje svojim back-off operacijama. To uzrokuje ozbiljne probleme koji sputavaju produktivnost i učinkovitost - probleme koje neke tvrtke čak i ne prepoznaju. 

Zvuči li vam neki od ovih problema poznato? 

  • Informacije, datoteke i dokumenti raspršeni po odvojenim sustavima - kao što su mrežni direktoriji, e-mail sandučići, CRM, ERP i SharePoint.
  • Nedovoljno automatizirani procesi - kao što su obrada računa, uvođenje novih zaposlenika, obuka zaposlenika i praćenje sredstava.
  • Previše papirnatih dokumenata razbacanih po stolovima, a mnogi zahtijevaju odobrenje i fizički potpis, što oduzima previše vremena za obradu.

M-Files Back Office Solution omogućuje tvrtkama da automatiziraju svoje poslovanje i oslobode se ručnih zadataka i pronađu potrebne informacije u stvarnom vremenu na jednom mjestu. Brzo, jednostavno i bez potrebe za kompliciranim migracijama podataka. 
 

MOGUĆNOSTI M-FILES BACK OFFICE RJEŠENJA
Obrada ulaznih dokumenata

Upravljajte s računima, potvrdama, narudžbenicama, financijskm izvještajima, poreznim dokumentima i povećajte operativnu učinkovitost i smanjilte rizik.

 Upravljanje ugovorima

Povećajte vidljivost i kontrolu upravljanja ugovorima putem obavijesti, povijesti revizija i kontrole verzija kako biste smanjili gubitke i troškove. 

Upravljanjem odjelom ljudskih resursa

Upravljajte datotekama zaposlenika (životopisi, certifikati, ugovori o zaposlenju) i podacima (kontakt informacije, godišnji odmori, izvedba) uz ugrađenu sigurnost za povjerljive podatke o zaposlenicima. 

Upravljanje projektima

Pronađite, pretražite i pratite dokumentaciju projekta te status dokumentacije (nacrt, odobreno, na odobrenju, itd..)  kako biste pojednostavili cijeli proces upravaljanja projektima. 

Upravljanje imovinom tvrtke

Efikasno kontrolirajte sve što posjedujete, pratite kome je što dodijeljeno, gdje se nalazi i ostale informacije koje vam trebaju za učinkovito vođenje poslovanja.

CRM Lite

CRM sustav za praćenje prodajnih kampanja, prilika i kontakata, dizajniran kako bi pomogao vašoj tvrtki povećati prodaju.
 
Zvuči zanimljivo? Želite saznati više informacija? Slobodno nas kontaktirajte, naši stručnjaci će vam rado odgovoriti na sva vaša pitanja.


Lokalna prisutnost s globalnim dosegom


S M-Files rješenjem do učinkovitijeg i intuitivnijeg poslovanja

Konica Minolta je uvelike pomogla tvrtki Overseas express pri digitalnoj transformaciji te optimizaciji internih procesa učinivši popratnu dokumentaciju svakog paketa odmah dostupnom te je omogućena jednostavna i brza pretraga. Također fizičkom dokumentacijom je postala prošlost. Zbog M-Files inteligentnog sustava za upravljanje informacijama tvrtka Overseas sada učinkovitije organizira i dijeli poslovne informacije, poboljšavajući tako poslovne procese i smanjujući probleme kao što su kašnjenja i greške u fakturiranju

Case study - Overseas Express

Preuzmite PDF datoteku i saznajte kako je M-Files sustav poboljšao poslovanje OVerseas Expressa

KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJA

Vrijeme je da pokrenemo digitalnu transformaciju