Zagreb, 6. travnja 2020. Izjava u nastavku i dalje vrijedi. Osim toga htjeli bismo vas obavijestiti o novostima u vezi s trenutačnim poteškoćama u opskrbi tonerima u Europi: zbog privremenog zatvaranja postrojenja za proizvodnju tonera tvrtke Konica Minolta u Francuskoj, nismo u mogućnosti jamčiti opskrbu tonerima koji su potrebni za rad sustava za ispis tvrtke Konica Minolta u narednim tjednima u punom opsegu. Iako se nastavak proizvodnje očekuje 9. travnja 2020., može proći nešto više vremena prije postizanja uobičajenog kapaciteta proizvodnje i uobičajene razine opskrbe u Europi. Dosad smo paketom mjera mogli nadoknaditi manjak opskrbe do kojeg je došlo zbog zatvaranja postrojenja u Francuskoj, no nažalost moramo priznati da te mjere neće biti dovoljne i da smo dosegnuli granice vlastitih mogućnosti. U slučaju bilo kakvih pitanja o ovoj specifičnoj situaciji, molimo da se javite svom prodajnom predstavniku tvrtke Konica Minolta Hrvatska. Na ovom web-mjestu ćemo vas obavještavati o trenutačnom statusu. Zagreb, 16. ožujka 2020. Poštovani, kao vaš pouzdan poslovni partner ovime vas želimo obavijestiti o djelovanju Korona virusa na naše operativno poslovanje uključujući i mogućnosti isporuke naših proizvoda. Rad u našim proizvodnim pogonima i skladištima u Kini se postupno stabilizira i prate se svi zaostaci i posljedice koje su nastale zbog zatvaranja tih tvornica zbog pandemije koronavirusa. Operativno poslovanje Konica Minolta Grupe osim Kine je u mogućnosti da u dogledno vrijeme izvršava određene zahtjeve naših kupaca i korisnika. Međutim, ne možemo u potpunosti isključiti mogućnost kašnjenja i/ili nestašice proizvoda (ovisno o konkretnom proizvodu i/ili usluzi) unatoč tome što su svi naši napori usmjereni da do toga ne dođe. Iz tog razloga, aktivno upravljamo našim zalihama te nastojimo zadovoljiti potrebe svih naših kupaca na lokalnoj i globalnoj razini. Kako bismo bolje razumjeli i reagirali na vaše upite i narudžbe, molimo Vas da nas neizostavno kontaktirate. Uslijed pandemije koronavirusa Konica Minolta Hrvatska primjenjuje sve propisane i preporučene mjere zaštite i smanjivanja ugroze u svim sferama svog djelovanja, te će do daljnjeg pružati usluge svojim kupcima i korisnicama „na daljinu“, bez dolaska na lice mjesta osim u slučaja kada je potrebno fizički ukloniti kvar, a naš će servisni tehničar u dogovoru s vama doći na vašu lokaciju. Kao globalna i društveno odgovorna kompanija naši zaposlenici se pridržavaju svih mjera zaštite od zaraze koronavirusom koje su propisane i preporučene od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i Kriznog stožera Ministarstva zdravstva, a koje obuhvaćaju primjenu svih propisanih higijenskih mjera, otkazivanje sudjelovanja na svim većim događanjima, treninzima i konferencijama, prelazak na virtualne sastanke, rad od kuće, zabrana putovanja unutar i izvan Hrvatske.
Sva aktualna zbivanja vezano za pandemiju koronavirusa u Hrvatskoj prati naš Tima za izvanredne situacije koji sukladno okolnostima donosi mjere kriznog postupanja, a na razini Konica Minolte u Europi osnovana je radna skupina „Coronavirus Taskforce“ koja pažljivo prati aktualna događanja na globalnoj razini i u skladu s njima poduzima aktivnosti i mjere za osiguravanje dostupnosti naših sustava i usluga u budućnosti. Uz to, Konica Minolta je ustrojila globalni plan kontinuiteta poslovanja koji uključuje redovito praćenje naših proizvodnih kapaciteta, potragu za alternativnim dobavljačima itd. a sve u cilju učinkovitog osiguranja lanca opskrbe naših kupaca i korisnika. Sve zaposlenike potičemo (i na to ih redovito podsjećamo) da paze na svoje zdravlje i svoje socijalno okruženje te da poduzmu mjere predostrožnosti kako bi smanjili opasnost od infekcije, npr. intenziviranjem higijenskih mjera, otkazivanjem sudjelovanja na većim događajima, pretvaranjem sastanaka u virtualne sastanke te po mogućnosti – preseljenjem posla u kućni ured. Zabranjena su putovanja u ili iz područja pod povećanim rizikom. U slučaju infekcije zaposlenika, djelovat ćemo u skladu sa zakonom za zaštitu od infekcije i aktivirat ćemo mjere kako bismo maksimalno smanjili rizik od utjecaja na druge (karantena). U tom slučaju – kao i u slučaju mnogih drugih bolesti ili godišnjih odmora – možemo se osloniti na druge obučene zaposlenike kako bismo smanjili utjecaj na vaše poslovanje. U slučaju novih promjena koje bi mogle nastupiti u budućnosti, obvezujemo se obavijestiti Vas u najkraćem roku. Stojimo Vam usluzi za sva Vaša pitanja i upite, te Vas molimo da nas kontaktirate na uobičajeni način kao i do sada. Srdačan pozdrav, Branka Domazet Predsjednik Uprave KONICA MINOLTA HRVATSKA – poslovna rješenja, d.o.o.