Ubrzajte svoju digitalnu transformaciju s Konica Minoltom

| 8 veljače 2023

Evolucija radnog mjesta nakon pandemije bila je brza i dalekosežna, jer poduzeća i organizacije žele biti spremni odgovoriti na izazove koji dolaze. Za mnoge velike organizacije prilagodba ovim promjenama jednostavno je dio tekućeg planiranja, ali za mala i srednja poduzeća koja predstavljaju 99% svih poduzeća u EU-u i ključna su za europsko gospodarstvo, to može zahtijevati novi pogled na poslovno planiranje i poslovanje.


Razumijevanje digitalne transformacije

 

Digitalna transformacija je: “proces korištenja digitalnih tehnologija za stvaranje novih ili modificiranje postojećih poslovnih procesa, kulture i korisničkih iskustava kako bi se zadovoljili promjenjivi zahtjevi poslovanja i tržišta” (Salesforce, 2021.). Malim poduzećima nudi potencijal za inkrementalna poboljšanja poslovnih performansi, nove poslovne modele i poboljšano korisničko iskustvo, kao i za raznorazne poslovne inovacije – stvari koje jednostavno nisu moguće korištenjem postojećih ili tradicionalnih operativnih modela.

 

Popis faza digitalne transformacije


U smislu učinkovitosti i povrata ulaganja, prednosti su jasne, ali razumljivo je da se proces neupućenima može činiti zastrašujućim. Srećom, Konica Minolta ima dobro dokazano iskustvo u pomaganju tvrtkama na njihovom putu digitalne transformacije, stoga je ovdje naš preporučeni popis faza za ubrzavanje digitalizacije u vašem poslovanju.
 

1. Shvatite svoje trenutno stanje i identificirajte mogućnosti koje odgovaraju vašoj organizaciji

Kao i svi poslovni procesi, provedba digitalne transformacije zahtijeva temeljitu procjenu vaše početne pozicije. Početna procjena pomoći će vam da prepoznate sve nedostatke i prilike za poboljšanja i može se izvršiti u nekoliko minuta, istražujući i procjenjujući vašu digitalnu zrelost u 5 ključnih područja:
 

  • radna snaga i operativna mobilnost,

  • sigurnost i usklađenost,

  • produktivnost radne snage i kolaboracija,

  • analiza podataka i informacije,

  • operativne fleksibilnosti, efikasnosti i održivosti.

Procjenom ovih pet područja shvatit ćete svoja područja u kojima možete poboljšati svoju digitalnu zrelost, što će vam omogućiti da izradite akcijski plan. 
 

2. Definirajte svoj strateški plan i neka bude realan

Svaki posao ima svoju jedinstvenu viziju, skup ciljeva i operativne izazove koje treba prevladati. Vaša posebna strategija digitalne transformacije mora imati jasne ciljeve i ostati usredotočena na postizanje širih poslovnih ciljeva. Ne postoji jedan „pravi” pristup digitalnoj transformaciji, ali jasna strategija s realnim ciljevima pomoći će u prepoznavanju potencijalnih problema u ranim fazama.

 

3. Digitalna transformacija nije samo tehnologija

Važno je upamtiti da se digitalna transformacija tiče ljudi i procesa koliko i tehnologije. To je proces dobro planiranog, namjernog repozicioniranja vašeg poslovanja uključivanjem transformacije među ljudima, procesima i tehnologijom.

To je utjelovljeno vizijom Konice Minolte za digitalnu zrelost, 'Inteligentno povezano radno mjesto' (ICW). Koncept kojem je cilj smanjiti složenost radnih procesa i pomoći ljudima da se nose sa sve mobilnijim i fleksibilnijim radnim okruženjima i da svoj posao obave jednostavno i lako. Kako bi to postigla, Konica Minolta inteligentno povezuje ljude, prostore i tehnologije te pomaže organizacijama da dostignu sljedeću razinu zrelosti u svojoj digitalnoj transformaciji (od razine 0 'U nastajanju', do razine 1 'Digitalizacija', razine 2 'Integrirano' i razine 3 'Transformirano').
 

4. Upravljajte procesom od početka do kraja

Postizanje digitalne transformacije u vašem poslovanju zahtijeva čvrstu predanost, od početne faze planiranja pa sve do krajnjih ciljeva. Nažalost, istraživanje Harvard Business Review (2020.) pokazuje da je samo 20% ispitanika ocijenilo svoje strategije digitalne transformacije učinkovitima.

Od vitalne je važnosti da se projektom marljivo upravlja tijekom cijelog procesa. Ako interno nemate vještine za upravljanje projektom i promjenama, osigurajte da vaš partner za digitalnu transformaciju ima te vještine te da će vas podržati i voditi na vašem putu transformacije. Istinska i trajna transformacija gotovo uvijek uključuje ljude, procese i tehnologiju, a potpuno projektno upravljanje promjenom daje najbolje rezultate.
 

5. Povedite svoje zaposlenike na putovanje i učinite ih dijelom svoje promjene

Zaposlenici su često ključ uspjeha i stvarne transformacije – bilo prihvaćanjem novih praksi ili pružanjem pojedinosti iza postojećih operacija i izazova. Međutim, proces promjene može biti i uznemirujući za njih, stoga je od ključne važnosti osigurati da cijeli tim bude uključen u viziju kako bi ublažio sve strahove, omogućujući im da ugodno podrže projekt transformacije i krenu u bolju budućnost.
 

6. Pregledajte i izmjerite svoj uspjeh

Imajući na umu sveukupne strateške i operativne ciljeve, bitno je da vi (i vaš projektni partner) pregledate i izmjerite uspjeh u ostvarivanju ciljeva projekta i povrat ulaganja (ROI). Nakon što ste posvetili resurse i pozornost svojoj digitalnoj transformaciji, morate osigurati da ona ima željene učinke ili napraviti preinaku u planiranju ako ovi zahtjevi nisu ispunjeni.

 



Info Box: Tip&tricks kako ubrzati digitalnu transformaciju


Prije nego što se upustite u program digitalne transformacije svoje tvrtke, učinite sljedeće:
  • Pronađite najboljeg voditelja za svoju digitalnu agendu​.
  • Digitalizirajte svoju korporativnu kulturu i osigurajte da bude ukorijenjena u sve što radite.
  • Razmotrite potencijalne izbore tehnologije i pronađite najbolje rješenje za svoje potrebe.
  • Procijenite vještine svog tima, a zatim obučite ili zaposlite nove zaposlenike kako biste popunili sve nedostatke.
  • Osigurajte da nudite najbolju korisničku uslugu i iskustvo.

KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJA

O tvrtki Konica Minolta Hrvatska

 

Put Konica Minolte započeo je prije 150 godina, s vizijom da inovacije pokreću svijet. S vizijom da inovacijama stvaramo bolje društvo i bolji svijet. Ista svrha koja nas je pokretala tada, pokreće nas i sada.

 

Konica Minolta Hrvatska, sa sjedištem u Zagrebu, dio je Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH sa sjedištem u Langenhagen, Njemačka – podružnica u potpunom vlasništvu Konica Minolta Inc., Tokio, Japan. Konica Minolta svojim klijentima omogućuje pobjednike digitalne ere: sa svojom jedinstvenom stručnošću u mogućnostima obrade podataka. Kao pružatelj rješenja za digitalno radno mjesto, Konica Minolta pomaže svojim klijentima da identificiraju i otključaju mogućnosti digitalizacije i dosegnu sljedeću razinu u digitalnoj zrelosti svoje organizacije preispitivanjem radnog mjesta. Kao podrška 'Inteligentnom povezanom radnom mjestu', Konica Minolta nudi usluge cloud rješenja, IT rješenja, usluge upravljanog ispisa i video rješenja za rad na daljinu, suradnju, upravljanje tijekovima rada te automatizaciju i sigurnost. Uspjeh tvrtke u pokretanju transformacije također potvrđuje IDC, budući da je 'IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment' naveo da je Konica Minolta 'globalno prepoznata kao lider u transformaciji ispisa'. Konica Minolta je Microsoft Global Managed Partner od 2021.

 

Kao pouzdan partner na polju profesionalnog tiska, Konica Minolta nudi poslovno savjetovanje, vrhunsku tehnologiju i softver te se etablirala kao vodeći proizvođač i lider na tržištu profesionalnog tiska već više od deset godina (InfoSource). Za svoja rješenja koja kombiniraju ‘pametnu uslugu s pametnom tehnologijom’, Konica Minolta primila je prestižnu nagradu "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" od strane tvrtke Keypoint Intelligence.

 

Za sve veći broj organizacija, uspjeh je danas više od uske definicije financijskog prosperiteta – on također uključuje zaštitu okoliša i pozitivan utjecaj na njihovu radnu snagu, kao i na društva u koja su ugrađeni. Svojom predanošću u postizanju ciljeva održivog razvoja (SDGs), Konica Minolta se obvezala da će dosljedno slijediti svoje ciljeve održivosti i društvene odgovornosti.

 

Tvrtka je opetovano prepoznata zbog svoje bogate povijesti društvenog doprinosa, kao i zbog rada na postizanju SDG-a kroz svoje poslovanje i lanac opskrbe. Konica Minolta uvrštena je među “100 globalno najodrživijih korporacija u svijetu 2022.” i dobila je najvišu razinu u EcoVadis ocjenama održivosti.

 

Tvrtka Konica Minolta Hrvatska, zastupljena je kroz matičnu jedinicu u Zagrebu, poslovnim jedinicama u Osijeku, Splitu i Rijeci te širokom partnerskom mrežom.

 

Za dodatne informacije, zapratite nas na LinkedIn, Facebook i YouTube kanalima @KonicaMinoltaHrvatska.

 

Nazivi proizvoda i imena mogu biti zaštitni znakovi ili registrirani zaštitni znakovi njihovih vlasnika.