Podijeli
Iskustvo rada na daljinu tijekom pandemije omogućilo je mnogim poslodavcima i zaposlenicima da shvate prednosti i izazove takvog načina rada. Sada, dok organizacije razmišljaju o budućnosti u kojoj bi rad na daljinu mogao biti jednako uobičajen kao dolazak u ured, koje korake poduzeća trebaju poduzeti da bi optimizirali strategije rada na daljinu za zaposlenike, menadžere i samo poslovanje?
Poslodavci koji su spremni omogućiti rad na daljinu prepoznaju prednosti koje on može ponuditi, uključujući:
Rad je bio i jest mjesto gdje mnogi žive, napreduju. Naravno, ljudima koji rade na daljinu potreban je virtualni digitalni radni prostor s tehnologijom koja olakšava komunikaciju, suradnju i pristup informacijama jednako kao kad su u uredu. Tehnologija koja podržava rad na daljinu može učiniti isto i za osobe koje rade na poslovima neovisnim o lokaciji, poput zaposlenih u sektoru: građevine, socijalne skrbi, prijevoza i logistike; kao i onih zaposlenih u maloprodajnim trgovinama, skladištima i tvornicama. Evo četiri razmatranja koja će vam pomoći da rad na daljinu postane uspješni element vaše buduće radne strategije za vaše ljude i vaš posao:
Kada članovi tima rade na daljinu,njihove nadređene osobe moraju imati odgovarajuće alate i obuku kako bi mogli procijeniti radno opterećenje, performanse i definirati planove profesionalnog razvoja.
Dio uloge upravljanja postat će i pomoć zaposlenicima kojii rade na daljinu da izgrade i održavaju veze s kolegama i samom tvrtkom. Redoviti video razgovori i virtualni sastanci s cijelim timom na daljinu igrat će važnu ulogu. Ako je moguće, odgovorne osobe bi trebale razmotriti mogućnost da povremeno fizički okupe sve članove tima, naprimjer, za povremene sastanke tima na fizičkom radnom mjestu.
Je li vam teško pronaći prave informacije u pravo vrijeme? Postoji li previše alata za odabir kada trebate pronaći dokument? Ponekad se osjećate kao da gubite kontrolu nad svojim podacima? Niste sami. Količina podataka dramatično je porasla u proteklih nekoliko godina, a stopa rasta nastavlja se ubrzavati: analitičari predviđaju petostruki porast količine podataka u razdoblju od sedam godina do 2025. godine. Zato je iznimno bitno da svaka tvrtka počne razmišljati o uvođenju sve naprednijih i kvalitetnijih alata za upravljanje dokumentima i podacima, poznatijih pod nazivom DMS.
O tvrtki Konica Minolta Hrvatska
Put Konica Minolte započeo je prije 150 godina, s vizijom da inovacije pokreću svijet. S vizijom da inovacijama stvaramo bolje društvo i bolji svijet. Ista svrha koja nas je pokretala tada, pokreće nas i sada.
Konica Minolta Hrvatska, sa sjedištem u Zagrebu, dio je Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH sa sjedištem u Langenhagen, Njemačka – podružnica u potpunom vlasništvu Konica Minolta Inc., Tokio, Japan. Konica Minolta svojim klijentima omogućuje pobjednike digitalne ere: sa svojom jedinstvenom stručnošću u mogućnostima obrade podataka. Kao pružatelj rješenja za digitalno radno mjesto, Konica Minolta pomaže svojim klijentima da identificiraju i otključaju mogućnosti digitalizacije i dosegnu sljedeću razinu u digitalnoj zrelosti svoje organizacije preispitivanjem radnog mjesta. Kao podrška 'Inteligentnom povezanom radnom mjestu', Konica Minolta nudi usluge cloud rješenja, IT rješenja, usluge upravljanog ispisa i video rješenja za rad na daljinu, suradnju, upravljanje tijekovima rada te automatizaciju i sigurnost. Uspjeh tvrtke u pokretanju transformacije također potvrđuje IDC, budući da je 'IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment' naveo da je Konica Minolta 'globalno prepoznata kao lider u transformaciji ispisa'. Konica Minolta je Microsoft Global Managed Partner od 2021.
Kao pouzdan partner na polju profesionalnog tiska, Konica Minolta nudi poslovno savjetovanje, vrhunsku tehnologiju i softver te se etablirala kao vodeći proizvođač i lider na tržištu profesionalnog tiska već više od deset godina (InfoSource). Za svoja rješenja koja kombiniraju ‘pametnu uslugu s pametnom tehnologijom’, Konica Minolta primila je prestižnu nagradu "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" od strane tvrtke Keypoint Intelligence.
Za sve veći broj organizacija, uspjeh je danas više od uske definicije financijskog prosperiteta – on također uključuje zaštitu okoliša i pozitivan utjecaj na njihovu radnu snagu, kao i na društva u koja su ugrađeni. Svojom predanošću u postizanju ciljeva održivog razvoja (SDGs), Konica Minolta se obvezala da će dosljedno slijediti svoje ciljeve održivosti i društvene odgovornosti.
Tvrtka je opetovano prepoznata zbog svoje bogate povijesti društvenog doprinosa, kao i zbog rada na postizanju SDG-a kroz svoje poslovanje i lanac opskrbe. Konica Minolta uvrštena je među “100 globalno najodrživijih korporacija u svijetu 2022.” i dobila je najvišu razinu u EcoVadis ocjenama održivosti.
Tvrtka Konica Minolta Hrvatska, zastupljena je kroz matičnu jedinicu u Zagrebu, poslovnim jedinicama u Osijeku, Splitu i Rijeci te širokom partnerskom mrežom.
Za dodatne informacije, zapratite nas na LinkedIn, Facebook i YouTube kanalima @KonicaMinoltaHrvatska.
Nazivi proizvoda i imena mogu biti zaštitni znakovi ili registrirani zaštitni znakovi njihovih vlasnika.