Predviđanja za industriju etiketa i ambalaže u 2023. godini

| 1 siječnja 2023

Digitalna tehnologija tiska je postala sve učestaliji izbor tehnologije u proizvodnji etiketa, čak 35% tržišta etiketa je sada u potpunosti prešlo na digitalni ili hibridni tisak. U zadivljujućem zaokretu, digitalna tehnologija zauzima sve veći dio tržišta, jer sve više brendova prepoznaje agilnost i brzu reakciju kao ključne čimbenike u ispunjavanju sve promjenjivih obrazaca potražnje u novom svijetu mogućnosti.


Ova tvrdnja osobito vrijedi za tržište etiketa i ambalaže. Tehnologija ne samo da je ostala otporna usred nepovoljnih globalnih izazova, već su se usred ovih nepovoljnih uvjeta dogodili pozitivni pomaci dok napredujemo s prijelaza s analogne na digitalnu tehnologiju. Digitalna transformacija je postala nezaustavljiva.
 

Otkrijte nove prilike i nove mogućnosti

S trendovima koji se zahvaljući digitalnoj transformaciji ubrzavaju, kao što su automatizacija, online kupnja i web trgovina, posvuda vidimo prilike za kupce koji žele otkriti nove mogućnosti tiska dok ulaze u novi svijet mogućnosti koje pružaju nove aplikacije koje se mogu isporučiti samo putem novih tehnologija digitalne proizvodnje.

Tijek rada, softver i automatizacija procesa, zajedno s cloud rješenjima, ključni su pokretači za bolju automatizaciju i učinkovitost kao dio težnje prema "pametnoj tvornici". Prilike su posvuda. A tržište etiketa i ambalaže nastavlja rasti zahvaljujući digitalnom ispisu. Tehnologija digitalnog tiska etiketa nastaviti će se širiti na tradicionalni flekso i offset teritorij, što je dobra vijest za sve one koji su već aktivno uključeni u digitalnu proizvodnju, ali i za one koji žele ulagati.
 

Rast za tržišta etiketa i amabalaže

Naš optimizam podržavaju i drugi svjetski stručnjaci koji također izvješćuju da će se ostvariti predikcije o značajnim mogućnostima rasta u nadolazećoj godini, ali i kasnije. Trend rasta nakon pandemije za tržišta etiketa i ambalaže stručno je mišljenje Smithersa¹.

U izvješću o trendovima i pokretačima koji oblikuju buduća tržišta digitalnog ispisa, analitičari su otkrili brojku da gotovo 35% ukupne vrijednosti tržišta otpada na potpuno digitalnu ili hibridnu proizvodnju etiketa. Digitalna tehnologija je odavno postala primarni izbor pri odabiru tehnologije tiska. Smithers kaže da je vrijednost globalnog tržišta digitalno tiskanih etiketa vrijedila čak 12,6 milijardi dolara u 2022. godini, s rastom po CAGR-u (složena godišnja stopa rasta) od 7,7% od 2017., dok je obujam rastao prosječno 10,8%.



“Pandemija je zabilježila značajan rast osnovnih potrošnih proizvoda jer su industrijska i rasuta pakiranja zahtijevala etikete, ali uz pad potražnje za mnogim luksuznim proizvodima”, navodi se u izvješću. "Digitalni tisak je osvojio tržište jer je sve više robnih marki i trgovaca identificiralo agilnost i brzu reakciju kao važne čimbenike u ispunjavanju brzo promjenjivih obrazaca potražnje.

"Vrijednost digitalno tiskanih etiketa dosegnuti će gotovo 20 milijardi dolara do 2032. godine, kada će izvedba digitalnih tiskarskih strojeva nadmašiti analognu proizvodnju, s digitalnim oplemenjivanjem i ugrađenim opcijama završne obrade. U izvješću se također kaže: “Kako stanovništvo raste, raste i broj kućanstava, sukladno tomu rasti će i volumen potrebne ambalaže i količine pakiranja. E-trgovina s pojedincima zahtijeva više ambalaže za zaštitu artikala u prijevozu. Iako većina ambalaže nije otisnuta (boce, staklenke, limenke za hranu, omoti, bačve, torbe, vreće za rasuti teret, valovita folija, folije), neke od njih ipak zahtijevaju etikete.”

Etikete postaju nezamjenjivi pokretač kritične infrastrukture

Kao još jedan primjer prelaska na digitalnu proizvodnju, FINAT otkriva da je više od trećine ispitanika (37%) iz nedavnog istraživanja izjavilo da će u 2023.godini investirati u stroj digitalne tehnologije. To je bio značajan skok u odnosu na istraživanje provedeno 2021. godine kada je 21% zaposlenika izjavio težnju za investiranjem u digitalnu opremu. U FINATOVOM najnovijem izvješću i analizi za jedinstveno digitalno tržište, predsjednik udruge Philippe Voet kaže: „Etikete su neizostavan pokretač kritične infrastrukture”, dodajući da “prerađivači etiketa izvještavaju da je njihovo digitalno poslovanje značajno poraslo s obzirom na pandemiju. i stalnu potrebu za naručivanjem u žurbi.”
 

Podaci istraživačkih analitičara IDC-a pokazuju da se očekuje da će zapadnoeuropsko tržište pisača za digitalnu proizvodnju etiketa i ambalaže porasti po CAGR-u do 13,1% u petogodišnjem razdoblju do 2025.

Nastavit ćemo pomicati granice s našom tehnologijom temeljenom na tonerima koja nas je učinila vodećim na tržištu u digitalnoj proizvodnji etiketa – nešto više od šest godina otkako smo prvi put ušli u sektor. Izvorno ciljajući na male i srednje prerađivače etiketa, kao globalni dobavljač tehnologije s lokalnom uslužnom strukturom, sada također ciljamo na vrhunska tržišta uvođenjem našeg AccurioLabel 400 digitalnog rješenja za tisak u jednom prolazu.

Prvi korisnici AccurioLabel 400 uskoro započinju sa produkcijom

Samo nas još završni koraci dijele od prve instalacije našeg novog AccurioLabel 400 digitalnog rješenja. Nakon opsežnog internog testiranja i izuzetno pozitivnih povratnih informacija s prvih javnih prezentacija našeg novog modela. Važna poboljšanja AccurioLabel 400 uključuju daljnje smanjenje troškova rada zahvaljujući još izdržljivijim dijelovima, dostupnosti u konfiguracijama s 4 i 5 boja i mogućnosti proširenja aplikacija s bijelim tonerom i brzinom ispisa do 39,9 metara u minuti.


"Uvođenjem bijele boje otvorili smo nove prilike čija se vrijednost ne može procijeniti", kaže IDC u svojoj tržišnoj bilješci. “Procijenjenih 3000 proizvođača etiketa u prostoru srednjeg do velikog volumena pozdravit će poslovne prilike koje donosi ovaj dodatak u boji. AccurioLabel 400 pomiče granice automatizacije, brzine, fleksibilnosti i mogućnosti boja, omogućujući Konica Minolti daljnji prodor na tržište etiketa i ambalaže”. Izvješće dodaje da novi tisak “također naglašava predanost Konica Minolte inovacijama i pokretanju rasta na tržištu etiketa i ambalaže”.

                                                     

Ali nećemo počivati ​​na lovorikama. Još je veliki posao pred nama, ustrajni smo u edukaciji tržišta o prednostima digitlane produkcije. U partnerskom pristupu, odlučni smo pomoći našim klijentima da otključaju potencijal digitalizacije kako bi dosegnuli sljedeću razinu digitalne zrelosti svoje organizacije.

Naša podrška prema Inteligentnom povezanom radnom mjestu

Osim što ćemo nastaviti učvršćivati ​​svoju poziciju jednog od glavnih proizvođača u digitalnoj proizvodnji etiketa, također ćemo gledati širu sliku kako bismo pomogli kupcima da oblikuju svoju budućnost. Kao podrška "inteligentnom povezanom radnom mjestu", Konica Minolta nudi usluge u cloudu, IT, upravljanog ispisa i video rješenja za rad na daljinu, suradnju, upravljanje tijekovima rada te automatizaciju i sigurnost.

Etikete predstavljaju vitalan alat za opskrbne lance pružajući vitalni alat za prenošenje informacija. A naginjanje prema digitalnoj proizvodnji postat će sve izraženije. 

KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJA

O tvrtki Konica Minolta Hrvatska

 

Put Konica Minolte započeo je prije 150 godina, s vizijom da inovacije pokreću svijet. S vizijom da inovacijama stvaramo bolje društvo i bolji svijet. Ista svrha koja nas je pokretala tada, pokreće nas i sada.

 

Konica Minolta Hrvatska, sa sjedištem u Zagrebu, dio je Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH sa sjedištem u Langenhagen, Njemačka – podružnica u potpunom vlasništvu Konica Minolta Inc., Tokio, Japan. Konica Minolta svojim klijentima omogućuje pobjednike digitalne ere: sa svojom jedinstvenom stručnošću u mogućnostima obrade podataka. Kao pružatelj rješenja za digitalno radno mjesto, Konica Minolta pomaže svojim klijentima da identificiraju i otključaju mogućnosti digitalizacije i dosegnu sljedeću razinu u digitalnoj zrelosti svoje organizacije preispitivanjem radnog mjesta. Kao podrška 'Inteligentnom povezanom radnom mjestu', Konica Minolta nudi usluge cloud rješenja, IT rješenja, usluge upravljanog ispisa i video rješenja za rad na daljinu, suradnju, upravljanje tijekovima rada te automatizaciju i sigurnost. Uspjeh tvrtke u pokretanju transformacije također potvrđuje IDC, budući da je 'IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment' naveo da je Konica Minolta 'globalno prepoznata kao lider u transformaciji ispisa'. Konica Minolta je Microsoft Global Managed Partner od 2021.

 

Kao pouzdan partner na polju profesionalnog tiska, Konica Minolta nudi poslovno savjetovanje, vrhunsku tehnologiju i softver te se etablirala kao vodeći proizvođač i lider na tržištu profesionalnog tiska već više od deset godina (InfoSource). Za svoja rješenja koja kombiniraju ‘pametnu uslugu s pametnom tehnologijom’, Konica Minolta primila je prestižnu nagradu "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" od strane tvrtke Keypoint Intelligence.

 

Za sve veći broj organizacija, uspjeh je danas više od uske definicije financijskog prosperiteta – on također uključuje zaštitu okoliša i pozitivan utjecaj na njihovu radnu snagu, kao i na društva u koja su ugrađeni. Svojom predanošću u postizanju ciljeva održivog razvoja (SDGs), Konica Minolta se obvezala da će dosljedno slijediti svoje ciljeve održivosti i društvene odgovornosti.

 

Tvrtka je opetovano prepoznata zbog svoje bogate povijesti društvenog doprinosa, kao i zbog rada na postizanju SDG-a kroz svoje poslovanje i lanac opskrbe. Konica Minolta uvrštena je među “100 globalno najodrživijih korporacija u svijetu 2022.” i dobila je najvišu razinu u EcoVadis ocjenama održivosti.

 

Tvrtka Konica Minolta Hrvatska, zastupljena je kroz matičnu jedinicu u Zagrebu, poslovnim jedinicama u Osijeku, Splitu i Rijeci te širokom partnerskom mrežom.

 

Za dodatne informacije, zapratite nas na LinkedIn, Facebook i YouTube kanalima @KonicaMinoltaHrvatska.

 

Nazivi proizvoda i imena mogu biti zaštitni znakovi ili registrirani zaštitni znakovi njihovih vlasnika.