Konica Minolta je dobitnik Keypoint Intelligence BLI 2023-2024 Pacesetter nagrade za svoja rješenja udaljene podrške.
Konica Minolta Business Solutions Europe dobitnik je Buyers Lab (BLI) Pacesetter 2023-2024 nagrade za svoja rješenja udaljene podrške za zapadnoeuropsko tržište od strane Keypoint Inelligencea, vodeće svjetske tvrtke za istraživanje tržišta i neovisnog evaluatora hardvera, softvera i usluga za snimanje dokumenata. Ova nagrada pokazuje da je Konica Minolta lider u razvoju i nuđenju usluga udaljene podrške. Nagrada je dodijeljena nakon ocjenjivanja sedam ključnih područja: vizija, inovacija, postignuća (doseg kupaca), pružanju udaljene podrške zaposleniku, korisnosti aplikacije prema poduzeću, regionalnog marketinga i aktivnosti na tržištu.
Usluge udaljene podrške postaju sve važnije jer se sve više poduzeća okreće hibridnom obliku rada. Nakon početnog izbijanja pandemije COVID-19, Konica Minolta je krenula uspostaviti "Uslugu udaljene podrške prema zadanim postavkama i dizajnu" u Europi kako bi uklonila potrebu za servisom na licu mjesta. U svom pojašnjenju dodijeljene nagrade, Keypoint Intelligence je istaknuo "snažnu viziju i inovativne ponude Konica Minolte koje tvrtkama omogućuju jednostavno rješavanje tehničkih problema koristeći usluge udaljene podrške". Također je pohvalio "funkcionalnost proširene stvarnosti (AR) putem AIRe Linka, alata za audio-vizualnu podršku na daljinu s kojim tehničari mogu ustanoviti probleme u realnom vremenu bez potrebe za posjetom na lice mjesta. Konica Minolta nudi sveobuhvatne alate koji se lako optimiziraju i "osiguravaju da uređaji dobiju najbržu i najbolju servisnu uslugu za bilo koji problem koji se pojavi" i da bi služili korisnicima "brzo, bez potrebe za mnogo administrativnog posla".
"Konica Minolta prednjači u pružanju udaljenih usluga za popravak multifunkcijskih uređaja na zapadnoeuropskom tržištu", rekao je Keith Haas, analitičar u Keypoint Intelligenceu. „Između razvoja AR tehnologije s AIRe Linkom, stalnog poboljšanja prediktivnih modela i pružanja usluga s kojima poduzeća imaju mogućnost praćenja i nadziranja svojih zaposlenika, korisnici Konica Minolta usluga udaljene podrške rade produktivno i učinkovito bez obzira na to gdje rade”.
Dodao je: “Imamo više od 800.000 daljinski upravljanih ispisnih uređaja na našoj IOT platformi (DRM), s ~25.000 komunikacija stroj-stroj mjesečno. Našim klijentima pružamo ne samo iskustvo brze i kvalitetne podrške kao i maksimalno vrijeme neprekidnog rada usluge, već i smanjeno opterećenje za svoje vlastite IT operativne timove. Kroz ovaj pristup, više od 30% svih poziva za servisnu podršku danas se rješava na daljinu bez potrebe za intervencijom na licu mjesta. Za Konica Minoltu to znači da možemo nastaviti nuditi konkurentnu uslugu visoke vrijednosti dok dodatno smanjujemo naše emisije CO2.”
Ako se problem ne može riješiti koristeći alate za udaljenu podršku, tim Konica Minolte može koristiti svoj portfelj usluga za podršku na daljinu kako bi vodio korisnika ili člana IT tima korisnika kroz rješavanje problema. Osim toga, ako je ipak potreban posjet terenskog inženjera, koristeći usluge udaljene podrške terenski inženjer može unaprijed prikupiti informacije o problemu kako bi njegov posjet bio što učinkovitiji.
Kako bi proglasili dobitnika nagrade, Keypoint Intelligence je pozvao najbolje proizvođače originalne opreme za usluge za snimanje dokumenata da sudjeluju u dubinskoj studiji koja pokriva sveobuhvatan raspon usluga udaljene servisne područja. Keypoint Intelligence analitičari zatim su primijenili vlastitu matricu bodovanja kako bi odredili pobjednika na zapadnoeuropskom tržištu.
O Keypoint Intelligenceu
Već 60 godina klijenti u digital imaging industriji oslanjaju se na
Keypoint Intelligence za neovisno praktično testiranje, laboratorijske podatke i opsežna istraživanja tržišta kako bi unaprijedili svoje proizvode i prodaju. Keypoint Intelligence prepoznat je kao izvor od najvećeg povjerenja u industriji za nepristrane informacije, analize i nagrade zbog desetljeća iskustva u analizama. Kupci su iskoristili ovo ključno znanje za strateško donošenje odluka, prodaju i operativnu izvrsnost za poboljšanje poslovnih ciljeva i povećanje krajnjih granica. Sa središnjim fokusom na klijente, Keypoint Intelligence se nastavljati razvijati kako se industrija mijenja širenjem svoje ponude i konstantnim ažuriranjem svojih metoda.