PageScope Account Manager za centralno prikupljanje detaljnih očitanja brojača i izračun troškova.
Kao jedan od modula PageScope Enterprise Suite, Account Manager omogućuje sveobuhvatnu kontrolu ispisa i kontrolu troškova.
Okruženjima koja intenzivno ispisuju omogućuje da samostalno procijene troškova ispisa, odrede budžete za ispis, povećaju transparentnost troškova i tako ograniče nepotreban ispis. Osim upravljanja ispisom, Account Manager omogućuje centralno praćenje i nadzor svih aktivnosti kopiranja, skeniranja i faksiranja.

PageScope Account Manager
Raspodjela troškova i povrat sredstava
- Automatsko praćenje
- Prilagodljiva raspodjela troškova
- Sinkronizacija s uslugom Active Directory
- Precizni izračun troškova ispisa
- Alat za pregled broja ispisa u zadanom razdoblju
Upravljanje budžetom i kvotom
- Prilagodljiva dodjela kvota
- Periodično ponovno postavljanje kvota
- Automatske obavijesti
Detaljno izvješćivanje o ispisu
- Izvješće o ispisu utemeljeno na čarobnjaku/1>
- Kreiranje izvješća
- Lako unakrsno upućivanje
- Izvoz rezultata izvješća
- Funkcija raspoređivanja