• Servisna podrška

    Prijava kvarova i poteškoća

    business, collage, template, technology, dx, digital transformation, banner, advertising, poster, marketing, management, communication, corporate, human resources, recruitment, check mark, global, app, network, research, data, future, ai, ict, support, service, seminar, panorama, copy space, visual, design, title, cover, businessperson, people, society, industry, cooperation, handshake, shaking hands, businessman, strategy, growth, economy, teamwork, project, innovation, solution, concept

BRZA I EFIKASNA SERVISNA PODRŠKA

Kako bismo vam osigurali brzu i učinkovitu podršku, omogućili smo vam jednostavan način prijave tehničkih poteškoća ili kvarova putem online obrasca na ovoj stranici.

Bez obzira radi li se o problemima s:

  • uređajem,
  • softverom,
  • uslugom koju koristite,

ispunite obrazac u nastavku i naš servisni tim će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

PRIJAVA

Molimo vas da što preciznije opišete problem te, ako je moguće, priložite fotografije ili dokumente koji nam mogu pomoći u dijagnostici i rješavanju poteškoće. Na taj način možemo brže procijeniti situaciju i pružiti vam odgovarajuće rješenje.

Ukoliko vam je jednostavnije, poteškoće i kvarove možete prijaviti i putem e-mail adrese: servis@konicaminolta.hr

Naš tim je ovdje kako bi vam pružio podršku i osigurao nesmetan nastavak vašeg rada.

Hvala vam na povjerenju!