Informacije tvrtke Konica Minolta

Mjere za kontrolu utjecaja koronavirusa na dostupnost proizvoda i usluga

Kao Vaš pouzdan poslovni partner ovime Vas želimo obavijestiti o djelovanju Korona virusa na naše operativno poslovanje uključujući i mogućnosti isporuke naših proizvoda.
Konica Minolta pažljivo prati situaciju s koronavirusom (COVID-19) i na odgovarajući način ažuriramo sve planove za kontinuitet poslovanja. Planovi ocrtavaju određene načine i pristupe na koje ćemo prilagoditi naše poslovanje. Naš tim je i dalje posvećen našim kupcima i partnerima kao i zajedničkoj zaštiti zdravlja i sigurnosti naših zaposlenika, kupaca i partnera.

Prikupljamo sve relevantne informacije te ćemo ažurirati web stranicu ovisno o razvijanju situacije.

                              

Česta pitanja i odgovori, PDF


 

+++ NAJNOVIJE INFORMACIJE: Nabava tonera, proizvoda te lanac nabave ponovno rade neometano +++


Zagreb, 12. svibnja 2020.

Ovim ažuriranjem, prethodni status po pitanju nabave tonera, proizvoda i pružanje određenih usluga postaju nevažeći:
 
Operacije u našim proizvodnim pogonima i skladištima u Kini vratile su se na stabiliziranu razinu proizvodnje. Također i druge tvrtke Konica Minolta Grupe te naša europska skladišta vratili su se u redovno poslovanje i stoga ćemo u potpunosti moći ispoštovati preostale zahtjeve naših klijenata.
 
Također, naša tvornica tonera u Francuskoj ponovno je pojačala proizvodnju u drugoj polovici travnja i sada radi u tri smjene dnevno, a time se vraća i u normalnu razinu rada. Isporuke tonera iz Japana, koje bi trebale nadoknaditi zaostatak zbog zatvaranja postrojenja u Francuskoj, stigle su u drugoj polovici travnja kako bi svi zahtjevi kupaca bili udovoljeni.
 
Što se tiče dostupnosti naših usluga, nastavili smo s normalnim radom. Implementirane usluge na daljinu pružile su našim klijentima brz pristup podršci, a sada možemo dodati i našu osobnu uslugu na licu mjesta gdje god je potrebno.
 
Naravno, usluga na daljinu i dalje ostaje na snazi te pružamo maksimalnu podršku u tom segmentu poslovanja, s obzirom da je većina proizvoda Konica Minolte dizajnirana kao IoT uređaj, uz ostale platforme ili aplikacije koje omogućuju daljinsko povezivanje. Svaki pojedinačni i personalizirani slučaj koji se dogodi, može se riješiti na daljinu bez intervencije na licu mjesta. Ukoliko je potrebno osigurati povezanost ili zamjenu hardvera, zaposlenik Odjela servisa će Vas posjetiti.
 
Navedenim najnovim informacijama želimo Vas obavijestiti o trenutnoj situaciji. Ako se bilo što promijeni u spomenutim okolnostima, obavijestit ćemo Vas u najkraćem roku.
 
U slučaju bilo kakvih pitanja, molimo da se javite svom prodajnom predstavniku tvrtke Konica Minolta Hrvatska, dok na web stranici Konica Minolta Hrvatska možete pronaći sve vijesti o trenutačnom statusu i razvoju situacije.

 

+++ NAJNOVIJE INFORMACIJE: Ograničena opskrba tonerima u Europi +++


Zagreb, 6. travnja 2020.

Izjava u nastavku i dalje vrijedi. Osim toga htjeli bismo vas obavijestiti o novostima u vezi s trenutačnim poteškoćama u opskrbi tonerima u Europi:
zbog privremenog zatvaranja postrojenja za proizvodnju tonera tvrtke Konica Minolta u Francuskoj, nismo u mogućnosti jamčiti opskrbu tonerima koji su potrebni za rad sustava za ispis tvrtke Konica Minolta u narednim tjednima u punom opsegu. Iako se nastavak proizvodnje očekuje 9. travnja 2020., može proći nešto više vremena prije postizanja uobičajenog kapaciteta proizvodnje i uobičajene razine opskrbe u Europi. Dosad smo paketom mjera mogli nadoknaditi manjak opskrbe do kojeg je došlo zbog zatvaranja postrojenja u Francuskoj, no nažalost moramo priznati da te mjere neće biti dovoljne i da smo dosegnuli granice vlastitih mogućnosti.
U slučaju bilo kakvih pitanja o ovoj specifičnoj situaciji, molimo da se javite svom prodajnom predstavniku tvrtke Konica Minolta Hrvatska.
Na ovom web-mjestu ćemo vas obavještavati o trenutačnom statusu.


Zagreb, 16. ožujka 2020.

Poštovani,
 
kao vaš pouzdan poslovni partner ovime vas želimo obavijestiti o djelovanju Korona virusa na naše operativno poslovanje uključujući i mogućnosti isporuke naših proizvoda.
 
Rad u našim proizvodnim pogonima i skladištima u Kini se postupno stabilizira i prate se svi zaostaci i posljedice koje su nastale zbog zatvaranja tih tvornica zbog pandemije koronavirusa. Operativno poslovanje Konica Minolta Grupe osim Kine je u mogućnosti da u dogledno vrijeme izvršava određene zahtjeve naših kupaca i korisnika. Međutim, ne možemo u potpunosti isključiti mogućnost kašnjenja i/ili nestašice proizvoda (ovisno o konkretnom proizvodu i/ili usluzi) unatoč tome što su svi naši napori usmjereni da do toga ne dođe. Iz tog razloga, aktivno upravljamo našim zalihama te nastojimo zadovoljiti potrebe svih naših kupaca na lokalnoj i globalnoj razini. Kako bismo bolje razumjeli i reagirali na vaše upite i  narudžbe, molimo Vas da nas neizostavno kontaktirate. 
 
Uslijed pandemije koronavirusa Konica Minolta Hrvatska primjenjuje sve propisane i preporučene mjere zaštite i smanjivanja ugroze u svim sferama svog djelovanja, te će do daljnjeg pružati usluge svojim kupcima i korisnicama „na daljinu“, bez dolaska na lice mjesta osim u slučaja kada je potrebno fizički ukloniti kvar, a naš će servisni tehničar u dogovoru s vama doći na vašu lokaciju. Kao globalna i društveno odgovorna kompanija naši zaposlenici se pridržavaju svih mjera zaštite od zaraze koronavirusom koje su propisane i preporučene od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i Kriznog stožera Ministarstva zdravstva, a koje obuhvaćaju primjenu svih propisanih higijenskih mjera, otkazivanje sudjelovanja na svim većim događanjima, treninzima i konferencijama, prelazak na virtualne sastanke, rad od kuće, zabrana putovanja unutar i izvan Hrvatske.


Sva aktualna zbivanja vezano za pandemiju koronavirusa u Hrvatskoj prati naš Tima za izvanredne situacije koji sukladno okolnostima donosi mjere kriznog postupanja, a na razini Konica Minolte u Europi osnovana je radna skupina „Coronavirus Taskforce“ koja pažljivo prati aktualna događanja na globalnoj razini i u skladu s njima poduzima aktivnosti i mjere za osiguravanje dostupnosti naših sustava i usluga u budućnosti. Uz to, Konica Minolta je ustrojila globalni plan kontinuiteta poslovanja koji uključuje redovito praćenje naših proizvodnih kapaciteta, potragu za alternativnim dobavljačima itd. a sve u cilju učinkovitog osiguranja lanca opskrbe naših kupaca i korisnika. 

Sve zaposlenike potičemo (i na to ih redovito podsjećamo) da paze na svoje zdravlje i svoje socijalno okruženje te da poduzmu mjere predostrožnosti kako bi smanjili opasnost od infekcije, npr. intenziviranjem higijenskih mjera, otkazivanjem sudjelovanja na većim događajima, pretvaranjem sastanaka u virtualne sastanke te po mogućnosti – preseljenjem posla u kućni ured. Zabranjena su putovanja u ili iz područja pod povećanim rizikom. U slučaju infekcije zaposlenika, djelovat ćemo u skladu sa zakonom za zaštitu od infekcije i aktivirat ćemo mjere kako bismo maksimalno smanjili rizik od utjecaja na druge (karantena). U tom slučaju – kao i u slučaju mnogih drugih bolesti ili godišnjih odmora – možemo se osloniti na druge obučene zaposlenike  kako bismo smanjili utjecaj na vaše poslovanje.
 
U slučaju novih promjena koje bi mogle nastupiti u budućnosti, obvezujemo se obavijestiti Vas u najkraćem roku. Stojimo Vam usluzi za sva Vaša pitanja i upite, te Vas molimo da nas kontaktirate na uobičajeni način kao i do sada.
 
Srdačan pozdrav,
 
Branka Domazet
Predsjednik Uprave
KONICA MINOLTA HRVATSKA – poslovna rješenja, d.o.o.