Upravljanje korisnicima i troškovima

Automatska analiza upotrebe i napredno računovodstvo za troškove

Otkrijte moderno okruženje za ispis prilagođeno vašim potrebama


Velike su razlike između malih tvrtki, tvrtki srednje veličine i međunarodnih tvrtki.

Svatko ima svoj vlastiti stil upravljanja, potrebe, klijentelu i ciljeve. Bez obzira koju organizaciju predstavljate, Konica Minolta nudi vam rješenje za upravljanje korisnicima i troškovima kojim ispunjavate svoje potrebe. Ovim prilagodljivim softverom možete ispuniti svoje trenutne potrebe, čak i kada se one mijenjaju s razvojem tvrtke.

Rješenja

Rješenja

Upravljanje korisnicima i troškovima

Centralizirano upravljanje korisnicima i troškovima drastično smanjuje vaše troškove usluga ispisa – često čak do 30 %. Ovo rješenje za nadzor možete upotrijebiti za stvaranje povoljnog i modernog okruženja za ispis. Nisu potrebne velike investicije u infrastrukturu za ispis: softver podržava višenamjenske i male uredske pisače tvrtke Konica Minolta. Sve zajedno daje jednostavnu, učinkovitu kontrolu nad svim vašim uređajima – bez obzira jeste li mala tvrtke s nekoliko višenamjenskih proizvodnih sustava ili međunarodna tvrtka s uredima diljem svijeta.

Uređaji
Oprema za ispis tvrtke Konica Minolta

Želite vrhunske produkcijske performanse digitalnog ispisa? Upravo ste ih pronašli. Oprema za produkcijski ispis i uredska oprema tvrtke Konica Minolta predstavlja industrijski standard. Uređaji daju revolucionarnu kvalitetu slike u boji, iznimno brz ispis u boji i monokromatski ispis, profesionalne opcije linijske dorade za zadatke sa složenijim specifikacijama te još mnogo toga. Bez obzira na prostor ili područje specijalizacije vaše tvrtke, naša oprema za ispis omogućit će vam izgraditi infrastrukturu za ispis, upravljati digitalnim sadržajem, aktivirati vrhunske mjerne instrumente te istražiti druga rješenja dizajnirana za revolucionarnu izmjenu vaših radnih procesa.

Aplikacije
Upravljanje ispisom YSoft SafeQ

YSoft SafeQ je rješenje za upravljanje ispisom u tvrtkama oblikovano za preuzimanje kontrole nad svim navikama ispisa i podacima radi donošenja na činjenicama utemeljenih odluka o okruženju za ispis i infrastrukturi u svojoj organizaciji. Upotrijebite ovaj alat za smanjenje troškova ispisa, kopiranja i skeniranja. YSoft SafeQ bilježi sve aktivnosti višenamjenskih pisača, neovisno o lokaciji – sve za vaš mir te veću sigurnost i produktivnost.

Usluge
Uvijek vama na usluzi

Naše iskusno i obrazovano stručno osoblje odgovorit će na sva vaša pitanja i pokazati vam kako raditi s proizvodom. Svrha naših usluga je vama osigurati prednosti unutar sustava podrške oblikovanog za potpuno iskorištavanje rješenja. Nudimo raspon različitih usluga, uključujući optimizirane usluge ispisa za kombinirano savjetovanje; hardversku i softversku implementaciju; upravljanje radnim procesima za manju potrošnju dokumenata; i pametne sigurnosne usluge za sigurno poslovanje.

Upravljanje korisnicima i troškovima

Upravljanje korisnicima i troškovima

Iskoračite primjenom upravljanja ispisom u tvrtkama YSoft. Pomoć pri uvođenju fleksibilnih, povoljnih i sigurnih modernih okruženja za ispis. Ovim alatom za upravljanje korisnicima i troškovima transformira način na koji upravljate infrastrukturom za ispis. Preuzmite kontrolu nad budžetom prateći sve troškove skeniranja, ispisa i kopiranja po korisniku, uređaju ili uredu. Uočite problematične navike ispisa i sukladno tome prilagodite svoja pravila. U ovom centraliziranom okruženju za ispis aplikacija s poslužitelja može se povezati sa svim mrežnim uređajima i korporativnim registrom, što vam omogućuje postavljanje pravila za upravljanje ili uvođenje mnogo učinkovitijih radnih procesa. 


Ovim nadzornim rješenjem održavate nadzor čak i ako u tvrtki radite na više projekata za različite klijente. Svakome od njih možete dodijeliti šifru za izdavanje računa te pripisati troškove odgovarajućim projektima. Na taj način klijentima je mnogo lakše naplatiti točne troškove ispisa jer ih ne morate uvijek iznova prelaziti. Analizirajte jasne grafove i nadzorna izvješća kako biste dobili brze i sveobuhvatne preglede. Za bolju preglednost i učinkovitost također možete izraditi vlastita, prilagođena izvješća. 


YSoft SafeQ je učinkovit, fleksibilan i opsežan alat za upravljanje korisnicima i troškovima koji vam pruža sve funkcije potrebne za organiziranje radnih procesa, uštedu novca, kao i prednosti transparentnijih izvješća o troškovima.

Poboljšana sigurnost

Poboljšana sigurnost

Brzi i jasni pregledi troškova

Brzi i jasni pregledi troškova

Centralno upravljanje

Centralno upravljanje

Automatska analiza upotrebe

Automatska analiza upotrebe

Napredno računovodstvo za troškove

Napredno računovodstvo za troškove

Obratite nam se

Obratite nam se

Obratite nam se za dodatne informacije

Prilagodite svoje rješenje za upravljanje korisnicima i troškovima kako biste u potpunosti iskoristili sve ponuđene funkcije. Niste sigurni kako to učiniti? Obratite nam se za više informacija i naši iskusni specijalisti rado će odgovoriti na sva vaša pitanja i ukloniti sve vaše brige.

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Da, želim primati informacije putem:*

o trenutnim proizvodima i uslugama Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH i drugih povezanih društava unutar grupe, koja je prilagođena mojim osobnim interesima. Vaši će podaci biti obrađeni u skladu s našom Politikom privatnosti.

Tekstualna polja označena * su obavezna!

Get tailored solutions and simplify your daily work - get the brochure:

PREUZMITE BROŠURU!
download icon test 2