YSoft SafeQ


Drži troškove ispisa i ispis pod kontrolom


Poslovna okruženja u pravilu zahtijevaju detaljan pregled svih ispisnih zadataka i njihovih troškova s ciljem zadržavanja troškova ispisa unutar planiranog budžeta. Osim toga, većina obrazovnih i javnih organizacija, kao i tvrtki čiji se rad temelji na projektima, želi da troškove ispisa snose pojedinačni korisnici. YSoft SafeQ Print Management savršen je odgovor na sve te potrebe, a osigurava i potrebnu naprednu transparentnost. Kao alat za sveobuhvatno upravljanje korisnicima i troškovima, SafeQ omogućuje centralno upravljanje korisnicima i njihovim pravima, olakšava raspoređivanje troškova i povrat troškova, uključuje mogućnosti upravljanja proračunom i kvotama, te podržava detaljno izvješćivanje o izdacima i troškovima.


YSoft SafeQ – radni proces

YSoft SafeQ

YSoft SafeQ

Centralno upravljanje korisnikom i ulogom

  • Centralizirano upravljanje korisnicima
  • Predlošci dopuštenja
  • Centralizirano upravljanje provjerom identiteta

Raspodjela troškova i povrat sredstava

  • Obračun ispisa i nadzor
  • Automatsko praćenje
  • Praćenje uređaja drugih proizvođača
  • Izračun individualne cijene
  • Prilagodljiva raspodjela troškova
  • Praćenje lokalnih pisača

Upravljanje budžetom i kvotom

  • Jednostavna dodjela budžeta
  • Periodično ponovno postavljanje budžeta
    • Dodavanje gotovine na blagajni
    • Samoposlužno dodavanje
    • Dodavanje kreditnom karticom

Detaljno izvješćivanje o ispisu i troškovima

  • Web-izvješća
  • Izvješća o upravljanju
  • Izvoz rezultata izvješća
  • Automatizirano izvješćivanje

Preuzmite brošuru kako biste imali sve informacije o aplikaciji.

YSoft SafeQ brošura (en)