dokoni CASE


Organiziranje radnih procesa s dokumentima uz SharePoint


Danas su obrada dokumenata i suradnja ključni aspekti svakodnevnih poslovnih rutina više ili manje u svim korporacijskim okruženjima, a dokumenti se obično upotrebljavaju i dijele između nekoliko kolega. Kao jednostavna aplikacija za upravljanje radnim procesom s dokumentima utemeljena na tehnologijama Microsoft SharePoint, dokoni CASE pruža dragocjena proširenja i poboljšanja funkcionalnosti MS SharePoint za upravljanje sadržajem.

Zahvaljujući ugrađenoj podršci za definirane radne procese, aplikacija omogućuje obradu digitaliziranih dokumenata. dokoni CASE omogućava utvrđivanje trenutne lokacije i aktualnog statusa dokumenata. Kao sveobuhvatan modul za upravljanje sadržajem poduzeća (ECM), dokoni CASE pruža funkcije za jasan radni proces s dokumentima.


logotip dokoni CASE


dokoni CASE – radni proces

dokoni CASE

dokoni CASE

Upravljanje sadržajem

  • Indeksiranje dokumenata
  • Modularni radni procesi
  • Trenutni pregled dokumenata
  • Makro tipke
  • Sustav obavijesti
  • Izvoz/uvoz dokumenata iz drugih izvora
  • Poboljšane funkcije multifunkcijskih pisača tvrtke Konica Minolta
  • Poboljšano upravljanje i zaštita

Preuzmite brošuru kako biste imali sve informacije o aplikaciji.

dokoni CASE brošura (EN)
dokoni_case_document-capture-thumbnail