CS Remote Care


Interaktivna razmjena informacija između vaših uređaja i našeg sustava za upravljanje servisom neophodna je kada se zahtijeva visoka kvaliteta servisnih usluga.


CS Remote Care pruža najmoderniju M2M (machine-to-machine) komunikaciju između bizhub uređaja za ispis i servisnog odjela tvrtke Konica Minolta: daljinska veza prenosi sve relevantne sistemske podatke u stvarnom vremenu, unaprijed upozorava servisni odjel tvrtke Konica Minolta da je potrebno rutinsko održavanje ili bilo koja druga obavezna intervencija, primjerice radi rješavanja tehničkog problema.

Putem daljinske komunikacije moguće je pokrenuti automatizirane usluge, kao što je isporuka potrošnog materijala, daljinski izvršavati zadatke, uključujući usluge kao što su ažuriranja programskih datoteka i postavki uređaja. Putem udaljenog zaslona, krajnjim korisnicima mogu se dati smjernice i upute. Web-portal uključuje i grafičko i korisniku prilagođeno web-sučelje s informacijama o statusu uređaja s odjeljkom za izvješćivanje.

CS Remote Care koncept jamstvo je za maksimalnu dostupnost sustava tvrtke Konica Minolta. Prekid rada uređaja za ispis može se svesti na najmanju razinu, produktivnost povećati, a rutinsko održavanje planirati sukladno radnom vremenu korisnika.


CS Remote Care – radni proces

CS Remote Care

CS Remote Care

Praćenje

  • Sigurna veza
  • Jednosmjerna/dvosmjerna komunikacija
  • Sveobuhvatno praćenje
  • Prikupljanje podataka sa senzora produkcijskih uređaja za ispis i njihova daljnja analiza

Centralizacija

  • Učinkovit prijenos informacija
  • Nije potrebna instalacija za većinu komunikacijskih metoda

Automatizirane usluge

  • Izravno očitavanje brojača
  • Automatizirano naručivanje potrošnog materijala
  • Nema potrebe za telefonskim pozivima

Postavke uređaja

  • Servisni izbornici
  • Daljinsko ažuriranje programskih datoteka
  • Daljinska podrška

Preuzmite brošuru kako biste imali sve informacije o aplikaciji.

CS Remote Care brošura (en)
CS_Remote_Care_device-management-thumbnail