Kako radi?
Servisni timovi pravilnom primjenom inovativnih alata rješavaju i ono što se čini kao nemoguć zadatak. Dok većina servisnih timova već primjenjuje alate poput klasičnih alata za podršku na daljinu, uključujući udaljenu radnu površinu, nedavno se pojavila nova vrsta rješenja – trenutačna audio-vizualna podrška na daljinu.
Tehnologija rješenja kojeg je patentirala tvrtka Konica Minolta za trenutačnu audio-vizualnu podršku – AIRe Link – kamerom ili pametnim telefonom, tabletom ili vanjskom kamerom, servisnom inženjeru prenosi videozapis s prizorom krajnjeg korisnika, kojeg nadopunjuje zvučna komunikacija. Napredni alati za vizualno navođenje, npr. pokazivač uživo u videozapisu ili grafičke primjedbe u snimci, upotrebljavaju se za navođenje krajnjeg korisnika kroz postupak.
Upotreba protokola WebRTC omogućuje izvođenje sesije trenutačne audio-vizualne podrške na daljinu u preglednicima većine modernih pametnih telefona pa krajnji korisnik ne mora instalirati aplikacije ili izrađivati korisnički račun. Treba samo pritisnuti vezu s pozivnicom, koja se uobičajeno dijeli SMS porukom. Ovim inovativnim rješenjem za audio-vizualnu podršku na daljinu doslovno je moguće pružiti podršku svakoj osobi na svijetu.