AIRe Link

– alat za trenutačnu audio-vizualnu podršku na daljinu

Trenutačna audio-vizualna podrška na daljinu putem AIRe Link rješenja


Tehnologija AIRe Link omogućuje vam vidjeti ono što kupac vidi, stoga kupcu možete pružiti podršku te brzo rješavati kvarove. Budući da je AIRe Link utemeljen na pregledniku i ne zahtijeva aplikaciju, trenutačno možete pružiti uslugu kupcima. Unaprijeđenjem popravka iz prvog pokušaja, vaša će organizacija doseći novu razinu produktivnosti i profitabilnosti na polju podrške kupcima i servisiranja, uz povećanje vrijednosti za kupce izbjegavanjem izlazaka na teren. Servisni odjeli pod konstantnim su pritiskom poslovnih organizacija koje zahtijevaju smanjenje troškova i povećanje učinkovitosti, uz osiguravanje zadovoljstva kupaca.

Istodobno, postoje nekoliko glavnih makro trendova koja utječu na način usluge u budućnosti. Sve se više uređaja nalazi na udaljenim lokacijama i sve više raste složenost novih tehnologija. Ključni zadaci za servisne timove, za što boljim i višim standardima zadovoljstva kupaca, su izbjegavanje fizičkih posjeta i rješavanje problema iz prvog pokušaja. Nedavna pandemija COVID-19 također je pokazala pojačanu potrebu za podrškom na daljinu. Jednostavno rečeno, servisni timovi primorani su raditi i pružati podršku što je efikasnije moguće.
 

Kako radi?

Servisni timovi pravilnom primjenom inovativnih alata rješavaju i ono što se čini kao nemoguć zadatak. Dok većina servisnih timova već primjenjuje alate poput klasičnih alata za podršku na daljinu, uključujući udaljenu radnu površinu, nedavno se pojavila nova vrsta rješenja – trenutačna audio-vizualna podrška na daljinu.


Tehnologija rješenja kojeg je patentirala tvrtka Konica Minolta za trenutačnu audio-vizualnu podršku – AIRe Link – kamerom ili pametnim telefonom, tabletom ili vanjskom kamerom, servisnom inženjeru prenosi videozapis s prizorom krajnjeg korisnika, kojeg nadopunjuje zvučna komunikacija. Napredni alati za vizualno navođenje, npr. pokazivač uživo u videozapisu ili grafičke primjedbe u snimci, upotrebljavaju se za navođenje krajnjeg korisnika kroz postupak.


Upotreba protokola WebRTC omogućuje izvođenje sesije trenutačne audio-vizualne podrške na daljinu u preglednicima većine modernih pametnih telefona pa krajnji korisnik ne mora instalirati aplikacije ili izrađivati korisnički račun. Treba samo pritisnuti vezu s pozivnicom, koja se uobičajeno dijeli SMS porukom. Ovim inovativnim rješenjem za audio-vizualnu podršku na daljinu doslovno je moguće pružiti podršku svakoj osobi na svijetu.


Javljanje problematike

Kupac prijavljuje problem dobavljaču stroja putem uspostavljenih komunikacijskih kanala, obično putem telefonskog poziva. Tehnička podrška tada nudi pokretanje audio-vizualne AIRe Link sesije za daljinsko istraživanje problema.

Uspostavljanje veze

Tehnička podrška kupcu šalje pozivnicu za audio-vizualnu sesiju putem sms-a ili e-maila. Kupac se zatim pridružuje sesiji klikom na vezu na pametnom telefonu ili tabletu i odobravanjem pristupa kameri i mikrofonu. Nije potrebna nijedna aplikacija, već samo kompatibilni web preglednik.

Rješavanje problema

Tehnička podrška može vidjeti što kupac vidi i kupac je u mogućnosti navigirati kroz prepoznavanje i rješavanje problema. Sesija može sadržavati audio i vizualne sadržaje, pokazivače uživo, napomene o snimkama, pa čak i dijeljenje dokumenata radi jasne i učinkovite komunikacije.

Zatvaranje i prikupljanje podataka

Ako se problem može riješiti na daljinu, sesija je zatvorena i informacije se po želji mogu pohraniti. Te se informacije mogu koristiti za nadogradnju i razmjenu znanja i iskustava. Ako se u podršci na daljinu zaključi da je posjet kupcu ključan, tada prikupljene informacije pomažu tehničaru da bude spreman fizički riješiti problem.

Kome sve može pomoći AIRe Link tehnologija?

AIRe Link tehnologija rješava na daljinu 60%¹ problema krajnjih korisnika.

Servisni tehničari su nebrojeno puta potvrdili da im se sviđa aplikacija, posebno zbog jednostavnosti upotrebe.

Krajnji korisnici otvoreni su za korištenje AIRe Link tehnologije i impresionirani su inovativnim rješenjem koje će im pomoći u rješavanju njihovih problema.

¹ Povratne informacije od strane 2,000 korisnika AIRe Link sesija.

 


Pozivni centar / Tehnička podrška

Imajte uvid u točno ono što kupci vide
Imate li poteškoća u razumijevanju opisa problema ili rješavanju problema putem telefonske komunikacije? AIRe Link tehnologija će vam pokazati upravo ono što kupci vide, što dovodi do poboljšane komunikacije i bržeg rješavanja problema.


Terenski servisni inženjer

Smanjite nepotrebne posjete 
Posjećujete li korisnike kako biste riješili trivijalne probleme i tada saznajete da nemate alate i rezervne dijelove potrebne za rješavanje problema? Pomoću AIRe Link tehnologije, s klijentima možete detektirati problem na daljinu i jasno ih uputiti prema popravku ili dobiti sve potrebne informacije za rješenje problema ukoliko je potrebna fizička posjeta.

 


Voditelj servisa

Smanjite troškove i povećajte razinu usluge
Imate li sve veći broj uređaja na udaljenim lokacijama, nedostaju vam resursi i budžet za korisničku podršku? AIRe Link tehnologija omogućit će vašem timu poboljšanje usluge i popravke na daljinu istovremeno osiguravajući da ispunite očekivanja kupaca i premašite ugovore o razini usluge.

 


Junior sevisni tehničar

Steknite samopouzdanje i znanje
Započinjete servisnu karijeru ili ste u situaciju kada je potrebno servisirati novi uređaj? Ako je to slučaj, lako možete zapeti tijekom zadataka na terenu. AIRe Link tehnologija omogućit će vam da dobijete trenutne vizualne i audio upute od senior inženjera za tehničku podršku, bez obzira koliko ste udaljeni od sjedišta tvrtke. Kao rezultat, probleme ćete moći brže rješavati praktičnim iskustvom i istovremeno se brže educirati prema samostalnom radu.

 


Korisnik uređaja

Uklonite stres i povećajte proizvodnju
Imate problema s uređajem što zahtijeva savjetovanje ili servis? Koristite AIRe Link za rješavanje problema na daljinu ili za dijeljenje svih detalja sa servisnim tehničarom prije njihove posjete, brže ćete nastaviti s radom i proizvodnjom.

AIRe Link

AIRe Link

Značajke tehnologije AIRe Link

AIRe Link je rješenje u računalnom oblaku, bez instalacije aplikacije na strani servisnog tima ili krajnjeg korisnika. Za izvođenje sesije AIRe Link obje strane moraju biti povezane s internetom i na svojim uređajima primjenjivati moderne preglednike. Budući da krajnji korisnik u većini slučajeva pri pozivu za pomoć već drži pametni telefon u ruci, sesiju za audio-vizualnu podršku moguće je uspostaviti za nekoliko sekundi.

Pristupačno

Bez početnog ulaganja. Izvođenje na pametnom telefonu.

Trenutačno

Bez aplikacije. Samo preglednik kompatibilan s WebRTC.

Lako

Pokretanje sesije pomoći na daljinu samo jednim korakom.

Prilagodljivo

Stabilno i sigurno. Prilagođava se svim zahtjevima.

Tehnički zahtjevi


Asistent i klijent moraju biti povezani s internetom.

Moguća veza preko mobilne mreže (3G, 4G, LTE).

Prosječna podatkovna potrošnja od 20 MB/minuta.

Prosječna propusnost za videozapis od 1280 x 720 video je 300 KB/s.

Automatsko podešavanje kvalitete prema internetskoj vezi.

AIRE LINK ČUVA OKOLIŠ I SMANJUJE EMISIJU CO2

AIRE LINK ČUVA OKOLIŠ I SMANJUJE EMISIJU CO2

"AIRe Link rješenje me poštedilo putovanja vidljivog na mapi!"

Svjedočanstva od strane Kevin Archer, Regionalni Tehnički Specijalist, Konica Minolta Business Solutions (UK) Ltd.

S tehnologijom AireLink vaša tvrtka također smanjuje emisije CO2

AIRe Link Alati



Iskustvo u stvarnom vremenu



Snimanje sesija



Snimak



Pokazivač uživo



Dijeljenje zaslona

 

ISKUSTVA

ISKUSTVA
quotes

"Pomoću usluge AIRe Link riješio sam stvarni problem s uredskim pisačem navodeći kupca. Kvaliteta zvuka i videozapisa bila je iznimno dobra."

Iván Barquero Majuelos

Tehnička podrška, Konica Minolta Španjolska

quotes

"Naše iskustvo s tehnologijom AIRe Link vrlo je pozitivno. Primijenit ćemo je u našim odjelima za servisiranje i usluge za informacijske tehnologije."

Rytis Grigaravicius

IT Manager, Konica Minolta Baltik

quotes

"Rješenje AIRe Link lako se primjenjuje i osigurava videozapis i zvuk izvrsne kvalitete. Pomaže nam rješavati probleme na daljinu."

David Burian

Voditelj servisa, Bruker

quotes

"Zahvaljujući AIRe Link rješenju, kupcima diljem svijeta osiguravamo brz i vrlo kvalitetan servis na daljinu naših visokotehnoloških strojeva."

Tomáš Valla

Voditelj servisa, VELTEKO s.r.o.

quotes

"AIRe Link omogućuje mi navođenje na daljinu našeg terenskog inženjera u rješenju problema s cyan tonerom i ispisima na produkcijskom uređaju."

Kevin Archer

Stručnjak za tehničke proizvode, Konica Minolta Business Solutions UK Ltd

quotes

"AIRe Link lako se primjenjuje, praktično je i moćno rješenje."

Giovanni Fiorino

Analitičar podataka, Konica Minolta B.S. Italija

quotes

"AIRe Link rješenje bio mi je velika pomoć pri provjeravanju nekih nedostataka tijekom postupka instalacije".

Andreas Feldkaemper

Voditelj servisa, Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas
Da, želim primati informacije putem:*

o trenutnim proizvodima i uslugama Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH i drugih povezanih društava unutar grupe, koja je prilagođena mojim osobnim interesima. Vaši će podaci biti obrađeni u skladu s našom Politikom privatnosti.

Tekstualna polja označena * su obavezna!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings