Prijava nepravilnosti

Linija za prijavu nepravilnosti (Whistleblower Hotline)

Konica Minolta pridaje veliku važnost poštenju, integritetu i pravednosti u svim aspektima svojih poslovnih aktivnosti te očekuje da se ove vrijednosti i etičko ponašanje uvijek poštuju. Isto očekujemo od svih naših poslovnih partnera i dionika.

Uloga prijave nepravilnosti
Prijava nepravilnosti omogućuje nam da pravovremeno prepoznamo kršenja naših vrijednosti i etičkih standarda te na taj način smanjimo ili spriječimo štetu za Konica Minoltu, naše zaposlenike, poslovne partnere, neizravne dobavljače i druge dionike. Stoga smo uspostavili liniju za prijavu nepravilnosti, koja zaposlenicima, poslovnim partnerima i trećim stranama omogućuje prijavu svih naznaka neetičkog ponašanja ili nezakonitih radnji.

Postupak prijave nepravilnosti
Koristimo elektronički sustav za prijavu nepravilnosti NAVEX, koji osigurava anonimnost i povjerljivost – osim ako podnositelj prijave izričito ne odluči drukčije.
Prijem prijave potvrđuje se u roku od sedam (7) kalendarskih dana. Zatim se provodi provjera osnovanosti prijave te se poduzimaju potrebne pripremne mjere. Ako je potrebno, odmah se poduzimaju hitne mjere.
Uz uključivanje specijaliziranih odjela, prijavljeni slučaj se istražuje i procjenjuje. Nakon analize uzroka, poduzimaju se odgovarajuće mjere za rješavanje situacije te se prati njihova provedba. Komunikacija između Konica Minolte i podnositelja prijave odvija se putem sustava za prijavu nepravilnosti.

Diskriminatorno postupanje prema osobama koje prijavljuju nepravilnosti u vezi s mogućim nedoličnim ponašanjem strogo je zabranjeno.
Prijave moraju biti utemeljene na valjanim razlozima koji navode podnositelja da vjeruje kako su prijavljene činjenice istinite (prijava u dobroj vjeri). Ako se utvrdi da je podnositelj svjesno iznio netočne informacije, protiv njega se, ovisno o primjenjivom pravnom sustavu, mogu poduzeti odgovarajuće mjere.

Kada ne koristiti liniju za prijavu nepravilnosti
Nemojte koristiti liniju za prijavu nepravilnosti:
  • Kao hitnu službu. Za prijavu bilo čega što predstavlja neposrednu opasnost za život, tijelo ili zdravlje obratite se odgovarajućim službama, poput vatrogasaca ili policije.
  • Za pokretanje upita ili pritužbi korisnika. Umjesto toga, obratite se svom osobnom savjetniku za korisnike.
Pravila i pristup liniji za prijavu nepravilnosti Kontakt
Također prijavu možete izvršiti putem telefonskog broja: 0800-220-111