[RETHINK YOUR SCOPE] Preispitajte svoje poslovanje i zakoračite u nove, profitabilne segmente!

| 31 listopada 2019

Konica Minolta konstantnim širenjem svojeg portfelja, usluga i rješenja potiče korisnike da preispitaju svoje poslovne mogućnosti i dosege te prihvate izazove tržišta. Ona ih podržava kroz vrhunska produkcijska rješenja.

Preispitajte svoje dosege - Rethink Your Scope, slogan je pod kojim je Konica Minolta organizirala ovogodišnji European Leadership Campus – ELC 2019 na kojem je bilo 1200 sudionika iz više od 50 zemalja. ELC konferencija namijenjena je poslovnim partnerima i distributerima Konica Minolte koji imaju jedinstvenu priliku upoznati se s novitetima, razvojnim aktivnostima i rješenjima iz svih područja u kojima Konica Minolta djeluje.


Na ovogodišnjem Campusu predstavljeni najnoviji proizvodi, rješenja i usluge od uredskog i profesionalnog tiska do IT-a. Sudionici su dobili uvid u ključne  tržišne trendove, a ovakvo događanje odlična je platforma za edukaciju i raspravu o potrebama tržišta.

Moto ovogodišnjeg ELC-a Rethink Your Scope poziv je svima da preispitaju svoje mogućnosti i dosege te razmotre i prihvate izazove koji se zahvaljujući digitalnoj transformaciji pružaju njima i njihovim kupcima. 

Kako je u uvodnom obraćanju rekao Shoei Yaman, predsjednik Konica Minolte, tvrtka koja ima 140 godina dugu tradiciju na području razvoja tehnologije, svjesna je da je mudro svakih 10 do 30 godina razmisliti i preispitati svoje poslovanje i poslovne modele te  postaviti nove ciljeve, dakle, Rethink Your Scope. Konica Minolta je ovim događajem željela poslati poruku da se tržište i ustaljeni

načini poslovanja mijenjaju brže nego ikad prije i zato svatko onaj tko želi opstati mora  se, kako je rekao, stalno razvijati i usavršavati

te biti znatiželjan i inovativan.

Stoga je Konica Minolta u Kopenhagenu pokazala cjelokupno bogatstvo svojeg portfelja. Poseban fokus stavljen je na rješenje WorkplaceHub – istinsko all-in-one IoT rješenje za povezano radno mjesto koje pomaže tvrtkama da pojednostave svoju

informatičku infrastrukturu.


Atraktivna rješenja za nove poslove


Noviteta nije nedostajalo niti kada je riječ o graf ičkoj industriji, a Konica Minolta je potvrdila da svojim klijentima nudi atraktivna rješenja kojima mogu unaprijediti poslovanje i tržištu ponuditi inovativan proizvod koji će svakog korisnika istaknuti od konkurencije.

Pokazani strojevi idu od rješenja za tisak do dorade. U Kopenhagenu je tako premijerno pokazan i MGI JETvarnish 3D One, entry-level UV digitalni doradni stroj kojim Konica Minolta nastavlja ubrzavati svoju sve veću prisutnost na području industrijskog i komercijalnog tiska. Službena prodaja započela je polovinom studenog, a stroj će ekskluzivno prodavati Konica Minolta.

MGI JETvarnish 3D One cilja na tržišta poput male luksuzne ambalaže, knjiga, časopisa, posjetnica, menija, brošura, fotoknjiga i čestitki, a namijenjen je svima  koji žele dodatno rasti i ulaziti u nove, profitabilne segmente. Sustav koristi jedan univerzalni lak za višestruke 2D i 3D taktilne efekte – za fino lakiranje kao i za reljefno lakiranje u jednom prolazu. Debljina laka je promjenjiva i kreće se između 21 i 116 mikrona u jednom prolazu. Sušenje i učvršćivanje radi se ekološki prihvatljivim LED diodama, a na sat je moguće ispisati do 2.077 listova formata A3 do veličine 364 x 750 mm.


Etikete, dorada i veliki formati za prvu ligu


Digitalni tisak etiketa, digitalna dorada i tisak velikih formata područja su koja unutar grafičke industrije bilježe rast te u kojima klijenti vide najviše potencijala. Ova tri segmenta zauzimaju važno mjesto i u portfelju Konica Minolte, a tri  stroja koja spadaju u samu prvu ligu svakako su AccurioLabel 230, MGI JETvarnish 3DS & iFoilS te AccurioWide.


AccurioLabel  je roll-to-roll pisač za tisak etiketa koji je vrlo brzo pronašao put do kupaca. Digitalni je tisak imao veliki utjecaj na brzi rast tržišta tiska etiketa, mijenjajući uobičajeni način dizajniranja i izrade. Potrebe tržišta za etiketama sve su veće, posebice kada se radi o malim nakladama. Upravo kod malih naklada digitalni roll-to-roll pisači, za razliku od flekso tiska, uvelike smanjuju troškove i vrijeme pripreme. Kvaliteta tiska je vrhunska, a posebno važna stavka je povoljna prodajna cijena otisnutih etiketa, zbog čega korisnik postaje vrlo konkurentan što posljedično dovodi do povećanja opsega posla te novih klijenata. Potencijal AccurioLabel pisača prepoznale su i tvrtke u našoj regiji pa je uspješno instaliran već u nekoliko tiskara.


MGI JETvarnish 3DS & iFoilS potpuno je digitalizirani sustav za nanos parcijalnog UV laka i kontinuirani in-line foliotisak koji će  svakom grafičkom proizvodu dati novu dimenziju. Ekonomična i brza dorada ono je što se pruža. Naslovnice knjiga i novina samo su

jedan segment u kojima ovaj stroj pokazuje svu svoju moć. Dovoljan je mali djelić laka ili metalik folije da proizvodi kao što su brošure, katalozi, prezentacijski materijali za auto i kozmetičku industriju dobiju luksuzan izgled. U mogućnosti MGI JETvarnish 3DS &iFoilS sustava možete se uvjeriti i ako pogledate sjajnu naslovnicu Print Magazina koja je oplemenjena upravo na ovom stroju. I njegove mogućnosti prepoznali su regionalni tiskari u čijim prostorima robusni stroj duljine gotovo 8 metara radi punom parom.


AccurioWide hibridni UV LED pisač širokog formata univerzalni je pisač koji može ispisivati kako na krute tako i na fleksibilne materijale što proširuje raspon proizvoda koje je moguće ponuditi klijentima. Na tržište dolazi u dvije širine 1,6 i 2 metra i može ispisivati na medije do 45mm debljine. AccurioWide koristi UV boje visokih performansi, a finalni proizvod moguće je koristiti i na otvorenom i u zatvorenom prostoru što uz vrhunsku kvalitetu ispisa te veliku produktivnost oduševljava i najzahtjevnije kupce.


Ova tri stroja, lansirana ove godine potvrda su usmjerenosti Konica Minolte na potrebe tržišta i svojih korisnika te želje da u svakom

segmentu pruži zaokruženu uslugu i rješenje. Event u Kopenhagenu najbolji je pokazatelj da noviteta kojima će upotpuniti svoj portfelj na zadovoljstvo svojih postojećih i budućih klijenta neće nedostajati niti iduće godine. 

Već početkom 2020. očekuje vas prva prava poslastica.


IZVOR: PRINT magazin


Povezani članci

Povezani članci