Pcounter


Softver za obračun, utemeljen na poslužitelju, sa sveobuhvatnim funkcijama za upravljanje troškovima i prilagodljivim funkcijama za povrat troškova.


Kao sofisticirano, na poslužitelju utemeljeno, rješenje za upravljanje uređajima i obračun, Pcounter pomaže poduzećima i obrazovnim organizacijama da precizno prate upotrebu svih mrežnih pisača te raspodjeljuju troškove za ispis, kopiranje, skeniranje i faksiranje po projektima, odjelima, korisnicima i računima klijenta. Razni opcionalni moduli za Pcounter pružaju fleksibilne mogućnosti prilagodbe.


Pcounter – radni proces

Pcounter

Pcounter

Centralno upravljanje korisnikom i ulogom

  • Centralna baza podataka
  • Integracija s korisničkim direktorijima
  • Predlošci dopuštenja
  • Centralizirano upravljanje provjerom identiteta

Upravljanje budžetom i kvotom

  • Jednostavna dodjela kvota
  • Periodično ponovno postavljanje kvota
  • Terminal za obnavljanje gotovine (opcija)
  • Pcounter Web Cashier (opcija)
  • Pcounter Web Pay (opcija)

Raspodjela troškova i povrat sredstava

  • Osnovni obračun ispisa i praćenje ispisa
  • Napredni obračun ispisa, kopiranja, skeniranja i faksiranja
  • Automatsko praćenje
  • Upravljanje cjenovnicima
  • Pcounter Workstation Manager

Detaljno izvješćivanje o ispisu i troškovima

  • Kreiranje izvješća
  • Izvoz podataka izvješća
  • Pcounter Web Report (opcija)

Dodatni moduli

  • Pcounter Embedded
    Osobni pristup redosljedu ispisa putem dodirnog zaslona sustava bizhub; dodaje funkcije kao što su potvrda identiteta korisnika, ispis s poslužitelja i prikaz obračuna ispisa na zaslonu uređaja.
  • Pcounter WebPay
    Omogućuje korisnicima dopunjavanje računa putem interneta bez uključivanja zaposlenika; važna značajka za akademske institucije.
  • Pcounter Workstation Manager
    Omogućuje obračun zadataka ispisa poslanih na uređaj kao direktan ispis, prati aktivnosti ispisa na uređajima koji nisu povezani na Pcounter.
  • Pcounter Custom Data Kit
    Omogućuje da se Pcounter integrira u postojeće informacijske sustave i poslovne procese upotrebljavajući Pcounter API.
  • Pcounter Web Report
    Putem web-sučelja omogućuje lak pristup naprednim pregledima, izvješćima i grafikonima; olakšava izradu statističkih podatka i analizu s bilo koje radne stanice unutar mreže.
  • Pcounter Web Cashier
    Omogućuje zaposlenicima bez administratorskih prava da upravljaju korisničkim računima za Pcounter s bilo koje radne stanice, primjerice da uplaćuju ili podižu novac, kreiraju korisničke račune, ispisuju račune itd.
  • Pcounter Custom Data Kit Connect
    Omogućuje klijentu da zamijeni saldo Pcounter korisničkog računa vanjskom bazom podataka ili rješenjem za mikro-plaćanje, koje Pcounter zatim upotrebljava.
  • Pcounter Print Release App
    Omogućuje korisnicima iOS uređaja ispis dokumenta s Pcounter poslužitelja na povezanom višefunkcijskom pisaču po izboru bez prethodnog odabira redoslijeda ispisa.

Preuzmite brošuru kako biste imali sve informacije o aplikaciji.

Pcounter brošura (en)
Pcounter_User_and_Cost_Management-thumbnail